Gönderen Konu: Atı alan Üsküdar'ı geçti mi?  (Okunma sayısı 1433 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Göçebe (chomez)

  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 1080
Atı alan Üsküdar'ı geçti mi?
« : 08 Mayıs 2017 / 17:11 »

Aşağıdaki haber uzun zamandır Ömer Bey'in bizlere anlatmaya çalıştığı uluslararası taşıma koridorlarına ilişkin bir diğer gelişme :(

Adamlar Hollanda'dan Çin'e et, evet evet, hani şu yolda bozulacak cinsten et, taşıyorlar. Deniz ulaşımına göre de 45 gün daha avantajlı!

Bizler hala BTK'yı tartışıyoruz, Van'ın kuzeyinden gölü kullanmayan transit hat için 'hayal' diyoruz filan :(

Haa, seçim dönemlerinde de esip savuruyoruz, uçak yapıyoruz, tren yapıyoruz, uzaya gidiyoruz filan!

Hiç bir Allahın kulu da kalkıp sormuyor, 'aga sen, hiç değilse gıdada kendine yeten ülkeydin, samanı bile ithal eder oldun, hangi kafa bu kafa, hangi kafayla bunları yapıyorsun?'.
...


Dünya pirzola trenini konuşuyor



Çin Uluslararası Radyosu'nun "Et İthalatı İçin Yeni Kanal: Çin-Avrupa Trenleri" başlıklı haberine göre Hollanda'dan yola çıkan 26,2 tonluk et yüklü tren Çin'in Chengdu kentine ulaştı.

Türkiye çok sayıda haksız aracı kazancı, depolama, aşırı nüfuslu kentlerin hesapsız artan talebi, soğuk zincirsiz nakliyat, devletin ilgisizliği gibi birçok nedene bağlı olarak sebze, meyve ve eti astronomik rakamlara yerken Hollanda ve Çin arasında soğuk hava teknolojili trenlerle 16 günde et nakli başladı. "Pirzola treni"nin et nakliyatını deniz ulaşımına göre 45 gün kısalttığı bildirildi.

Çin Uluslararası Radyosu'nun "Et İthalatı İçin Yeni Kanal: Çin-Avrupa Trenleri" başlıklı haberine göre Hollanda'dan yola çıkan 26,2 tonluk et yüklü tren Çin'in Chengdu kentine ulaştı. Çin ve Avrupa arasında yapılan tren seferleri sayesinde düzenli olarak et ürünleri ithalatı gerçekleştiriliyor.

ALADAĞ GEÇİDİNDEN...

Edinilen bilgilere göre, soğutma teknolojisinin kullanıldığı konteynerlerde taşınan etler, Hollanda'nın Tilburg kentinden yola çıkarak, 16 gün içinde, Rusya ve Kazakistan'dan geçip Xinjiang Uygur Özerk Bölgesi'nde yer alan Aladağ Geçidi sınır kapısından Çin'e girdi ve Chengdu'ya ulaştı.

Söz konusu tren seferinin başarıyla tamamlanması, Çin'in Avrupa ve Orta Asya'dan tarım ürünleri ithalatında demiryolunu rutin bir ulaşım kanalı haline getirdiğini ifade ediyor.

Çin-Avrupa tren seferleri aracılığıyla Avrupa'dan ithal edilen et ürünlerinin taşınma süresi deniz yoluyla ulaşıma göre 45 gün azaldı, taşıma maliyeti ise ton başına 1450 dolar geriledi.

kaynak: http://odatv.com/dunya-pirzola-trenini-konusuyor-0805171200.html

Adk System Advertising



Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter