Gönderen Konu: demiryolunun ilk servisi 1 numaralı servisi neden sesiniz çıkmıyor...:)  (Okunma sayısı 4207 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı sef

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 15

Değerli demiryolcuyuz.biz üyeleri ve tüm demiryolu severle, demiryolcular. Takdir edersiniz ki Yol Servisi demiryolu varedildiğinden beri en temel servis en ana servis konumunda olmasına rağmen son zamanlarda en imkansızlıklar en yoksulluklar içerisinde çalışan ve halen askeri dikta düzeninin hüküm sürdüğü yegane servis olma durumunda kalmıştır.Hangi servis elemanına sorarsanız sorun askeri düzen ve disiplinin halen devam ettiği, hakkını arama diye bir durumun yok denecek kadar az olduğu ve çalışma düzeninin karmakarışık ama sorumluluğun bir o kadar fazla olduğu başka bir servis tarif edemezler.İşçisiyle bekçisi ,çavuşu,kısım şefi,şube şefi (daha yukarısını saymayacağım,çünkü yukarısı ununu eleyip eleğini asanların yeri durumuna geldi)'yle daima göreve hazır her an sıkıntı ve meşakkatli bir ortamda çalışmaya devam ettikleri gibi hakettikleri ücretten yoksun köle bir personel durumundadır.Önceleri bir çavuş işçisine iş vermedimi kralı gelse o adam işe giremezdi.Şimdi bırakın çavuşu genel müdürü bile çalışmayana bir yaptırım uygulayamıyor.her servis her ünvan kendi içinde dernekleşmiş olmasına rağmen yol servisindeki bu askeri baskı düzeni ona bile müsade etmemektedir. Sıkıysa amirini karşısında hak ara.derhal en ağır yaptırım psikolojik baskı ve sürgün ile karşı karşıya kalırsınız.Kanunlar çerçevesinde işinizi özveri ile yapmaya çalışırsınız yaptırmadıkları gibi birde kanunsuzluklarına sizleride alet ederler.
Burdan tüm demiryolcu yol personeline sesleniyorum.Bu sayfa bizim sorunlarımızı paylaştığımız dertleştiğimiz ve dertlerimize ortak derman aradığımız bir sayfa olsun.Hepinizden cevap bekliyorum.
Tüm demiryolculara selamlar...

Adk System Advertising


SERHAT YOLCU

  • Ziyaretçi
Sevgili Şef..
Yol servisinde alta da vurmuşun, üste de vurmuşun.
kimsede çıkacak ses bırakmamışın ki..
şu yazdıklarına kim ne desin..
mesela ben şöyle diyeyim.
Hangi Kanunuszluğa alet oldun. Neden alet oldun. hem alet oldun. hem de neden şikayet edersin.
Hukuken ne yaptın..
Madem birşey yapmadın.. senin yapamadığını kimden bekliyorsun..
 
bu sorular böyle uzar gider..

iibrhmctn

  • Ziyaretçi
Sn. Şef;

Yol servisi iyimi demek istediniz kötümü demek istediniz anlamadım

Çevrimdışı ATALAY

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 269
  • İNSAN; OKUR, DÜŞÜNÜR, ÜRETİR, PAYLAŞIR
sn yeni üye SEF'e
 baz yol servisindeki aşırı ototrite, sizi haklı olarak  rahatsız etmiştir. Sanmayınki bu olumsuzluk sadece yol birimlerinde..Her serviste olumsuzluklar almış başını gidiyor.Balıklar baştan kokmaktadır.servisler,işi anlamayan servis başına(başkanlarına) bağlılar.işin verimi güzelliği düzgünlüğü önemli değil yeterki üst makamlara sorunlar iletilmesin.Mesele bu.böylece başkan ve bölge yetkilisi koltuğunda oturmaya devam eder..Bakınız son günlerde bazı daire başkan ve yardımcıları birbiri aralarında yer değiştirdiler.Bunlar zaten eski işinide tam anlamış ve yapabiliyor değillerdi.yapılan bu rotasyon cezalandırmamıdır yoksa kuruma ihanetmidir anlamak zor.Yer değiştirenlerin bu yöneticilerin artık emekli edilmesi yada kızağa alınması uygun olurdu.Çünkü siyasi olarak koltuklara oturmuş ve  emrindekileri çalıştıramamış,denetleyememiş,vede küstürmüşlerdi.Şu gerçeği bilelimki koltuklara hak etmeden gelinlerin yerine ,bunlardan bin defa daha iyi yöneticilik yapabilecek (bir kademe alttaki uzman)elemanlar vardır.Öyle birimler varki;bu birimlerden 36 yıl içinde  müdür,başkan yardımcısı,bölge md.yard.servis müdürü,.müşavir,genel md yard..bölge müd. vs vs vs vs gibi ünvan alamayan teknik elemanlar vardır..Araştırılsa çete gibi koltuklara getirme
faaliyetleri ortaya çıkar.siyasi atamalar bir tarafa ,bazı servislerin belirli bölümleri diğerlerine göre daha çok şanslıdır.Çünkü biri birine refarans olmaktadır..Her şeye rağman her(alt kademe) eleman ,devlete hizmet etmenin huzur ve mutluluğunu hissederek ve kafayı hata,haksızlıklara yormadan işini başarıyla yürütmelidir.
İNSAN; OKUR,D ÜŞÜNÜR, ÜRETİR, PAYLAŞIR

SERHAT YOLCU

  • Ziyaretçi
Yol servisi her zaman bir numara idi.
Öyle olmaya da devam edecek.
Yol servisi çalışanlarının örgütlendiği, YOL-DER adında bir dernekleri var.
Yolder kurulduktan sonra, sendikalar, makinistten başka demiryolcular olduğunun farkına vardı.
hemen hemen hepsi bu sıralar Yol personelinin sorunlarını yönetime taşımaya çalışıyorlar.
 
Yol Servisi disiplini muhafaza etmek durumunda olan bir servistir.Bu gelenek korunmak zorundadır. Çalışma şartları bunu gerektirmektedir. büyük ölçüde de muhafaza edilmektedir. Disiplinin olduğu yerde iş barışı ve huzur da vardır.
bundan memnuniyet duyulması gerekirken şikayetçi olunması enteresan bir durum.
herkesin laçkalıktan şikayet etmesi lazım. Disiplinden değil.
Kanunsuzluklar konusunda yapılması gerekenleri söyledim. Kimse dürüstlüğünden vazgeçmesin. Eğer bir Kanunsuızluğa alet edilmeye çalışıldığını düşünüyorsa, ve haklıysa, kimse kimseyi yıldıramaz. Hatta Hukuki bir adım atarsa DOKUNULMAZ olur.
 
Ama çamur at izi kalsınla bir yere varılmaz. Her söylene doğru olmalıdır.
ama her doğruyu da söylemek grekmeyebilir.
bunun ölçüsünü iyi ayarlamak lazım.
 
 
 

ozden.polat.54

  • Ziyaretçi
Yol servisinde çalışanların sesi olan (Gazete YOLDERİZ 'i, www.yolder.org.tr'yi ve www.yol-der.org) sitelerini takip etmenizi. 800 'ü bulan üye sayısıyla TCDD'de sayıca 3.sırada bulunan dernek yöneticilerini izlemenizi öneririm.
Yol çalışanları kuru gürültü yapmazlar,işlerine,aşlarına bağlı insanlardır.Yol servisi ve çalışanları daha uygun platformlarda bu tartışmaları zaten yapmaktalar.Selam ve saygılarımla.


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter
 


demiryolunun ilk servisi 1 numaralı servisi neden sesiniz çıkmıyor...:) Benzer Konular

yol servisi
şef rumuzlu arkadasa:hak ve hukuku demiryollarında sef ve üst amirlerinde aramakla yanlışyapıyorsun.belki sen benden daha önce i... Devamı...

Gösterim: 2064 - Yanıt: 0 - Başlatan:prens_25
SON DAKİKA : Yol Servisi'ne ait iş otosu ranfor trenine çarptı.
SON DAKİKA :Yol Servisi'ne ait iş otosu ile ranfordan dönen tek makina Çankırı-Karabük hattı Ildızm-Güllüce istasyonları arasınd... Devamı...

Gösterim: 11135 - Yanıt: 10 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
İsveç Ve Demiryolunun Kenarındaki Ağaçlar
Bu olay Avrupa ülkeleri için normal midir, yoksa ülkemizde olması daha mı olasıdır? Birileri yardımcı olsun, çok fena kafam karı... Devamı...

Gösterim: 2086 - Yanıt: 1 - Başlatan:Muhammed GEMCİ
DEMIRYOLUNUN SERBESTLEŞTIRILMESI İLE İLGİLİ YÖNETMELİKLER HAZIRLANIYOR
DEMIRYOLUNUN SERBESTLEŞTIRILMESI İLE İLGİLİ YÖNETMELİKLER HAZIRLANIYOR Türkiye Demiryolu Ulaştırmasının Serbestleştirilmesi Hakk... Devamı...

Gösterim: 2855 - Yanıt: 1 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
808 Numaralı Genel Emirin bazı bendlerinin yürütmesinin durdurulmuştur.
Danıştay 10.Daire Başkanlığının 27.05.2015  tarih 2014/4029  Esas  sayılı kararı ile 'TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Hizmet Alım... Devamı...

Gösterim: 2445 - Yanıt: 0 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ