Gönderen Konu: Hırvatistan Demiryolu Projeleri İçin Çinli Şirketlerle Anlaştı  (Okunma sayısı 87 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi Ömer Tolga Sümerli

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 1729

HŽ Infrastruktura, demiryolu işletmesi için Çinli firmalarla iki anlaşma imzaladı. China Road and Bridge Corporation (CRBC) ile imzalanan mutabakat, Rijeka - Zagreb demiryolunun modernizasyonunu ve Çin Demiryolu Eryuan Engineering Group Co., Ltd. (CREEC) ile yapılan anlaşmanın özel bir vurgu ile bir koridorun ortak kurulmasını öngördüğünü öngörüyor. Akdeniz Koridoru
Rijeka-Zagreb projesi kapsamında, demiryolu altyapı yöneticisi ve CRBC, Zagreb ile Karlovac arasında Rijeka liman - Zagreb güzergahında yeni bir demiryolu bağlantısının geliştirilmesine karar verdiler. Taraflar, önümüzdeki üç yıl içinde faaliyetleri uygulayacak ortak bir çalışma grubu kurmaya karar verdiler.
Projede, Zagreb ve Karlovac arasında var olan bölümün modernizasyonu ve 202 Zagreb GK - Karlovac - Rijeka ana hat demiryolu hattının uluslararası trafik hattının bir parçası olan Lowland Demiryolu adı verilen Karlovac-Oštarije-Rijeka bölümü inşaatı, RH2 demiryolu taşıma koridoru ve Akdeniz Koridoru üzerinde yer almaktadır. Karlovac - Oštarije bölümü, tasarım belgelerinin henüz hazırlandığı Hrvatski Leskovac - Karlovac bölümünün ve ayrıca AB fonlarıyla işlerin ortak finanse edilmesine ilişkin Büyük proje başvurusunun bir devamıdır. Söz konusu bölümlerin yanı sıra, Oštarije - Škrljevo bölümü, çalışma belgelerinin hazırlanmasına ilişkin kamu alımlarının halen devam etmekte olduğu Karlovac - Oštarije bölümüne ve Škrljevo - Rijeka - Jurdani bölümüne devam etmektedir.
Aralık 2018'de, Ulaştırma Bakanlığı ve Merkezi Finans ve İhale Ajansı, M202 Zagreb GK - Rijeka demiryolu hattının Karlovac - Oštarije bölümünün modernizasyonu için çalışma ve tasarım belgelerinin hazırlanması projesi için hibe sözleşmesi imzaladı. Projenin amacı, Karlovac ve Oštarije'nin daha geniş alanını birbirine bağlamak için Zagreb - Rijeka yolunun modernizasyonu ve inşası için çalışma ve tasarım belgeleri hazırlamak ve uluslararası trafik için ana koridorların yerine getirmesi gereken teknik ve teknolojik koşulları karşılamaktır. Projenin değeri 85,5 milyon HRK (11,5 milyon Avro) olup, bunun 69,5 milyon HRK (9,37 milyon Avro) uygun maliyetlerdir. 59 milyon HRK (7,95 milyon Avro), uygun maliyetlerin% 85'i Uyum Fonu tarafından karşılanırken, 10,4 milyon HRK (1 Avro) olacaktır. 4 milyon) HŽ Infrastruktura tarafından güvence altına alınacak. Proje uygulaması 2023 yılına kadar sürecek.
Diğer beş yıllık işbirliği anlaşması uyarınca, HŽ Infrastruktura ve CREEC ortak olarak intermodal demiryolu koridorlarının, lojistik alanların ve yük terminallerinin geliştirilmesine ve bu koridorda intermodal taşıma ve yönetimin modernizasyonuna dayanan uluslararası bir koridor oluşturacak. Amaç, Hırvatistan'da sürdürülebilir, verimli ve çevre dostu bir intermodal taşıma koridoru oluşturmak ve Split, Šibenik, Zadar ve Rijeka gibi bireysel demiryolu kapasitelerini ve limanlarını modernize etmek ve bağlantılarını güçlendirmektir.
“Çinli şirketlerle yapılan anlaşmalar, Hırvatistan ile Çin arasında yapılan bir dizi toplantı sonucunda ortaya çıktı. Çin şirketleri ile yaptığımız işbirliğiyle Akdeniz Koridoru'nu geliştireceğimizden ve Altyapı Demiryolu hattını inşa edeceğimizden, altyapı ve koridorların verimliliğini artıracağımızdan eminiz ”dedi. HŽ Infrastruktura Yönetim Kurulu Başkanı Ivan Kršić
Çalışmadan, Yorulmadan, Üretmeden Rahat Yaşamak İsteyen Toplumlar, Önce Haysiyetlerini, Sonra Hürriyetlerini, Daha Sonra da İstiklal ve İstikballerinin Kaybederler.
                                                                                                              Mustafa Kemal ATATÜRK

Adk System Advertising



Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter
 


Hırvatistan Demiryolu Projeleri İçin Çinli Şirketlerle Anlaştı Benzer Konular

Osmanlı Döneminde İstanbul Boğazı Demiryolu Geçişi Projeleri
Osmanlı döneminde hızla büyüyen İstanbul’da özellikle şehrin her iki yakasını birleştirme düşüncesi, 19. yüzyılın başından itiba... Devamı...

Gösterim: 4947 - Yanıt: 2 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
Gapta demiryolu projeleri için TCDD heyeti Şanlıurfa'da
(TCDD) heyeti, çeşitli temas ve incelemelerde bulunmak üzere Şanlıurfa'ya geldi.Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları  (TCDD) ... Devamı...

Gösterim: 1621 - Yanıt: 0 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
Demiryolu koridorlarında AB-Çin Anlaşması
21. AB-Çin Zirvesi sırasında, Hareketlilik ve Ulaştırma Komiseri Violeta Bulc ve Çin delegasyonu, Avrupa ile Çin arasındaki demi... Devamı...

Gösterim: 94 - Yanıt: 0 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
Hırvatistan Demiryolları Altyapı İşleri İçin Çin'le İki Anlaşma İmzaladı
Hırvat demiryolu altyapı yöneticisi HŽ Infrastruktura, demiryolu projeleri için Çinli firmalarla iki mutabakat zaptı imzaladı. C... Devamı...

Gösterim: 105 - Yanıt: 0 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
Sırbistan Demiryolu Modernizasyonu İçin Çin İle Anlaşma İmzaladı
Çin, Sırbistan demiryolu altyapısının modernizasyonu ve yeniden inşası için iki anlaşma daha imzaladı. Sözleşmeler Belgrad - Niš... Devamı...

Gösterim: 75 - Yanıt: 0 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli