Gönderen Konu: Körfez Ulaştırma Stadler'den Dizel ve Elektrikle Çalışan Dual Mod Lokomotif Aliy  (Okunma sayısı 133 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ömer Tolga Sümerli

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 1736

Petrol rafinerisi Tüpraş demiryolu taşımacılığı iştiraki olan Tüpraş, Stadler’e 2021’li yedi adet Eurodual elektro-dizel lokomotif tedarik etmek için sekiz yıllık bir tam hizmet bakım anlaşması imzaladı.

Stadler, 27 Ağustos'ta açıklanan siparişin Türkiye'deki ilk sözleşmesi olduğunu ve ülkenin ilk elektro-dizel lokomotifleri olacağını söyledi.

Altı motorlu dingil ve son teknoloji ile yapışan kontrol sayesinde 500 kN'a varan üstün çekiş gücü ile dizel modda 2 · 8 MW ve 25 kV 50 Hz elektrifikasyonun altında 6 - 15 MW değerinde olacaklardır. sistem'. Bu, tek bir lokantanın 2.000 tona kadar olan yakıt trenlerini taşımasını ve dik eğimleri kullanmasını sağlayacaktır.

Körfez Ulaştırma, hükümetin iki yıl önce yayınlamasına başladığında navlun ruhsatını alan ilk özel işletmeciydi. 3 milyon ton yük taşımacılığı gerçekleştiğinden beri Aralık 2017'de faaliyete başladı. Ana şirketinin petrol taşımacılığı için demiryolu kullanımını en üst düzeye çıkarmak amacıyla kurulmuştur, ancak diğer malların hareketi ile büyümeyi de hedeflemektedir.

Kısa süre önce, devlet işletmecisi TCDD'den kiraladığı beşe katılarak beş Wabtec / Tülomsaş PowerHaul dizel lokomotifi teslim aldı.

Genel Müdür Tufan Başarır, en son siparişin açıklandığı tarihte, “Demiryolu taşımacılığı pazarındaki payımızı artırmak için kaynaklarımızı hızla büyütüyoruz” dedi. Filomuza güçlü Eurodual lokomotiflerinin eklenmesi, demiryolu operasyonlarımızı destekleyerek bize güçlü bir rekabet avantajı sağlayacaktır. ”

Stadler locos, özel bir operatör için ilk ithal edilen firma olacağını; PowerHaul locos Türkiye'de üretildi.

Kaynak: https://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/turkish-operator-orders-stadler-electro-diesel-locos.html
Çalışmadan, Yorulmadan, Üretmeden Rahat Yaşamak İsteyen Toplumlar, Önce Haysiyetlerini, Sonra Hürriyetlerini, Daha Sonra da İstiklal ve İstikballerinin Kaybederler.
                                                                                                              Mustafa Kemal ATATÜRK

Adk System Advertising



Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter
 


Körfez Ulaştırma Stadler'den Dizel ve Elektrikle Çalışan Dual Mod Lokomotif Aliy Benzer Konular

Türkiye dizel elektrikli lokomotif üssü olacak
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, TÜLOMSAŞ’ın General Elektric ile imzaladığı anlaşma sonucunda Türkiye’nin ileri teknoloji ürün... Devamı...

Gösterim: 2536 - Yanıt: 0 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
Dizel Lokomotif Yakıt Deposu
Dizel Lokomotiflerin yakıt depoları kaç litre yakıt alır ve azami yüklü bir dizel loko, bu yakıtla kaç km gidebilir Cevap verenl... Devamı...

Gösterim: 8256 - Yanıt: 1 - Başlatan:Tilki
Dizel ve Elektrikle Çalışan Hızlı Trenler
Merhaba Değerli Arkadaşlarım.Talgo firmasının ürettiği ve 20 Eylül 2011'de, İspanya'da test seferlerine başlayan, T250 Hybrid mo... Devamı...

Gösterim: 3170 - Yanıt: 0 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
Kanada Demiryollarında Doğal Gaz İle Çalışan Dizel Lokomotif Projesi ve Gelişimi
Merhaba Değerli Arkadaşlarım,Kanada Ulusal Demiryolları CN, %90 doğal gaz kullanmak için dönüştürülen iki adet dizel lokomotifi ... Devamı...

Gösterim: 2836 - Yanıt: 0 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
Jeneratör vagondan aldığı elektrikle giden Elektrikli Lokomotif yapalım!
Elektrikli lokomotifler hattaki elektrik kablolarından aldığı elektrik enerjisi iler gidiyorlar diye biliriz!Jeneratör vagonları... Devamı...

Gösterim: 4658 - Yanıt: 7 - Başlatan:__SHERiFF___