Gönderen Konu: Mersin'de Hemzemin Geçit Kazası 2 Kişi Hayatını Kaybetti  (Okunma sayısı 1020 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimiçi Ömer Tolga Sümerli

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 1477



200 metre sürükledi demir yığınına döndürdü
Demir yığınına dönen kamyoneti kullanan çiftçi Adem Kirik ile aynı araçta bulunan 50 yaşındaki Ertuğrul Gülter öldü.

Kaza nedeniyle Adana-Mersin arasındaki tren seferleri karşılıklı olarak 2 saat süreyle durdurulurken, kazayı duyup gelenlerin yakınları sinir krizleri geçirdi. Kaza yerinde toplanan köylüler, hemzemin geçitteki otomatik bariyerin 4 günden bu yana bozuk olduğunu için çalışmadığını iddia etti. Otomatik bariyerin açık olduğu dikkat çekerken jandarma kaza yerinde geniş güvenlik önlemleri alıp soruşturma başladı.


Mersin'in Tarsus ilçesinde yolcu treninin hemzemin geçitte bir kamyonete çarpması sonucu 2 kişi hayatını kaybetti. Tarsus'a bağlı Gerdan köyünde ikamet eden Adem Kirik (60), birlikte çalıştığı arkadaşı Ertuğrul Gülter (50) ile sabah saatlerinde 01 AMD 11 plakalı aracına binerek, kiralık tarla tuttuğu Yunusoğlu köyüne hareket etti.


Yunusoğlu köyü yolu üzerinde bulunan hemzemin geçitteki otomatik bariyer sisteminin açık olduğunu gören sürücü Adem Kirik, yola devam etti. Bu esnada Adana-Mersin seferini yapan ve 06.40'da Adana'dan hareket eden 61703 sefer sayılı yolcu treni, hemzemin geçit üzerinde aracı altına aldı.Yaklaşık 200 metre tren altında sürüklenen araç içinde bulunan Adem Kirik ve Ertuğrul Gülter olay yerinde hayatını kaybetti.

Kaza sebebiyle Adana-Mersin arasındaki tren sefer yaklaşık 2 saat boyunca karşılıklı olarak durdurulurken, hayatını kaybedenlerin olay yerine gelen yakınları sinir krizi geçirdi.Jandarma kaza yerinde güvenlik önlemi alırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yolcu trenindeki yolcular olay yerine gelen bir başka trene aktarıldı. Olaya yaklaşık 4 gündür bozuk olan otomatik bariyer (sinyalizasyon) sisteminin sebep olduğu iddia edildi.


Kaynak: http://gundem.milliyet.com.tr/200-metre-surukledi-demir-yiginina/gundem/detay/1788003/default.htm


Haberin Diğer Fotoğrafları: http://gundem.milliyet.com.tr/200-metre-surukledi-demir-yiginina/gundem/SonDakikaGaleri/1788003/default.htm


Çalışmadan, Yorulmadan, Üretmeden Rahat Yaşamak İsteyen Toplumlar, Önce Haysiyetlerini, Sonra Hürriyetlerini, Daha Sonra da İstiklal ve İstikballerinin Kaybederler.
                                                                                                              Mustafa Kemal ATATÜRK

Çevrimiçi bedendili

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 238
             Ölenlere Allah rahmet eylesin yakınlarına da sabır versin.Haber de bariyerin bozuk olduğu kazanında bundan dolayı

olduğu aktarılmış. Kaza yerine baktığımızda yol açık arazi ve düz, trenin görülmemesi için herhangi bir sebep yok. Tamamen
                                                                                                                                                                                                 dikkatsizlik,yada acelecilik.Ben sürücünün treni görmemiş olacağını sanmıyorum,sanki duyu organları çalışmamış. saygılar.

Çevrimdışı feyzullah

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 101
geçitin bozuk olduğu makiniste bir şekilde bildirilmişse buradan zaten gerekirse duracak kadar yavaş geçmesi gerekirdi, eğer makinistte böyle yazılı bir şey yoksa ve geçit çalışmıyorsa; bunun sorumluları vicdanlarıyla hesaplaşamaz.

Çevrimdışı automotive

  • Üye
  • **
  • İleti: 30
  • my name is no body
insanlara şunu öğretmek gerekir.
özellikle ehliyet verilirken.

demiryolu özel bir alandır. geçiş üstünlüğü her zaman demiryolu araçlarındadır..
demir yolu geçidinden geçeçek taşıtlar bu geçidin dur-kontrol et-geç şeklinde olduğunu bilmeli.

durmadan  ve kontrol etmeden geçmemek olmamalı....

Çevrimdışı avniyavuz

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 109
tum hemzemin gecitlere 100 metre kala tum gecitlere {dikkat gecit arizali olabilir acikkende kontrollu gecin) ikaz levhasi gerektigini 2009 yilinda 4.bolge mudurlugune bildirmeme ragmen dikkate alinmadi simdi ise gecit arizalaniyor ilgili haberlesme sefliginin haberi olana kadar ve gecit mahalline gidene kadar hayli sure geciyor ve kazalara davetiye cikarilior

Çevrimiçi Demirkanat / Kürşad YAVUZ

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 2393
Hayatını kaybeden vatandaşlarımıza allahtan rahmet diliyorum.

Elektronik çağında yaşıyoruz. Hemzemin geçitlerdeki bariyerlerin arızanlandığını kontrol edecek sistemler dunya demiryollarında mutlaka mevcuttur. Diyelimki mevcut değil bu gün sensörler sayesinde çok şey yapılıyor. Bunu bize pek ala yapabiliriz.

Sensörü bariyere bağlar tren gelmesine rağmen bariyer açılmıyorsa yetkilisine sms dahil bilgi verebilir ve geçidi kullanacak olanlarada ikazla hemzemin geçit arızalı uyarısı yapabiliriz.

Ankaradaki elektonik araştırma merkezi ve Datem bunun alt yapısını hazırlayabilir.

Hiç kimsenin burnunun bile kanamaması dileklerimle...
http://twitter.com/demiryolcuyuz

Türk milleti!

Ebediyete akıp giden her on senede, bu büyük millet bayramını daha büyük şereflerle, saadetlerle, huzur ve refah içinde kutlamanı gönülden dilerim.

Ne mutlu Türküm diyene!

Ankara, 29 Ekim 1933

Mustafa Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı avniyavuz

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 109
kursat bey bahsettiginiz sistem zaten eam tarafindan yapildi bahsettigim ise sms bilgisi geldikten sonra telgraf cekilmesi, 5588 modellerin yazilmasi , seyir halindeki trenlere ulastirilmasina kadar olan sureden bahsettim, en basit ihtimalle tmi bolgelerinde sorumlu haberlesme sefliginin telgraf yazmasi ortalama 15_25 dakika arasi oda mesai saatlerinde istasyonlarin cogu kapali yazdigin tel zamaninda ilgili istasyona varmasi 5588 model kayitlarina girmesi en iyi tahmin ile 2 saat bu normal sartlarda birde mesai harici zamanlarda cogu yerlerde televler belirli saatlerde kapali hadi diyelim teli bir turlu ilgli istasyonlara ulastirdin haberlesme sefi mesai haricinde eleman bulmasi arac bulmasi olay yerine varmasi esnasinda gecen sure ki bu mahallin isyerine uzakligina gore degisir ortalama cok iyi niyetli hesapla 3 saat gecite varmak halbuki o 3 saat icinde bolgede seyreden tren saysini tahminen 3 veya 5 tren seyrettigini hesaplayiniz Ama bahsettigim cozum ise kara yolunun gidisine yonune 1 adet devamli yanip sonen sari flasor ve bahsettigim ikaz tabelasini koysaniz kontrollu hemzemin gecit kazalarini aza indirmis olursunuz vede idarenin mahkemeler karsisinda zor durumda kalmalarini onlemis olursunuz iyi calismalar dileklerimle hoscakalin

Çevrimdışı mdamgaci

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 2
Ölenlere allah rahmet eylesin
Demiryolunda hemzemin geçitte bir insanın hayatı kayboluyorsa bir değil birden fazla suçlu vardır.

Eğitimsizlik tedbirsizlik veya kişisel hata ile geçiştiremeyiz her sektörde  kaza her zaman olacaktır bunu en aza indirmek amaçtır bunun da yolu risk yönetimi geçmişten tecrübe alma yeniden yapılama kontrol  uygulama tekrar başa dönüp sistemi en iyi hale getirmek gibi çevrimi sağlamak gerekir.

Mersindeki kazaya elimizde sadece gazete küpürüne dayalı yorum yapmak zor 4 gündür geçit arızalı deniyor. arızalı geçit bildiğim kadarıyla bariyer kolunun eğer kırılmadı ise demiryolunu kapatması görevliler gelene kadar trafiğin hiç bir şekilde geçememesi durumunu sağlamış olması gerekir madem bir bariyer varsa bariyer kolunun her şartta yerçekimi ile inmesi gerekir. basit bir kaldıraç mekanizmasıdır.
gördüğünüz gibi bazı güvenlik önlemleri aslında çok basittir.

Demiryollarımız her ne kadar Güvenlik seviyesi SIL4 seviyesinde ihaleler açmaktaysa da bu başlangıcı pahalıya çıkartıp devamını ucuza halletmeye yöneltiyor yani dünyanın en pahalı hastanesinde çocuk doğurup çocuğun gelişimine eğitimine para ayıramamak gibi birşey  bütün bütçesini altyapıya yükleyip işletme maliyetine yönelik gideri kısıtlamaktadır.

Hemzemin geçitlerimiz üzerine tubitak risk analizi için bir çağrı yaptı ama özel sektörden bu çağrıya verimli bir yanıt alması kolay değil çünkü sözde kalan millileştirme politikası ve yerli imalatçı desteği TCDD tarafından yıllardır ihmal ediliyor sadece bakan bey her sözünde %51 yerli hedefimiz icraate gelince  olmuyor. Gerçekten sağlam bir risk analizi olmalı ki bu analizi özel sektörden beklemek kanımca doğru değil çünkü risk analizine yönelik tüm veriler ve olaylar TCDD nin veri tabanında olması gerekir  hemzemin geçitte kaza raporlamasını özel sektör yapmıyor özel sektörün bu raporlara ulaşmasını en azından kendi şahsi tecrübelerimden yola çıkarak mümkün göremedim.

oysaki dünyadaki bir kaç ülkenin risk analizine bir çok kaza raporlarına araştırma sonuçlarına sahip olabildim.  Bizde kazalar hemzemin geçit ile çözülebileceği inancını çürüten raporlar bunlar birçok raporu ve analizi birleştirdiğimde çıkan sonuç.  Bazı geçitlerde hemzemin otomatik, bazı geçitlerde manuel bekçili bazılarında hiç bir şey olmamalı bazılarında karayolu tamamen demiryolun dan ayırmalı (köprü) şeklinde bunu nasıl yapılacağı konusunda kriterlerde çıkartılabilir. Tüm bunları yaparken Ülkenin Demiryolları taşımacılığına uzun vadede ayırabileceği parayı da göz önünde tutmak gerekir çünkü iyi bir başlangıç kötü bir devam ile güvenlik çevrimi sağlamak mümkün değil.


her nekadar teknoloji çok ilerledi elektronik uygulamalara neden yönelmiyoruz konusuna gelince üste bahsettiğim güvenlik çevrimi işin içine elektronik ve tekonoli girdiğinde riski dahada artırmaktadır siz iyi bir yabancı firmaya en son teknoloji ürünleri taktırsanız da yabancı firma işi bitince çekip gidecektir. hele dağlarda bayırlarda köy aralarında zor meteorolojik şartlarda ulaşması zor olan hemzemin geçitlerde sistem bakımları dahada zorlaşacak denetlemesi gözlemlemesi sorunların düzeltmesi tadil edilmesi zorlaşacak  işletmesi daha pahalıya mal olacaktır.

Türkiye de mevcut halde yerli sanayi güçlenmediği sürece demiryolu işletmeciliğinden kazaları önleme konusunda fazla yol kat edemeyiz.
yerli sanayinin güçlenmesi de en tepedeki yönetimi  teknisyenine kadar yabancı merakı belge koyun aman benim sorumluluğum olmasın anlayışı ile mümkün değil. Yabancı yatırımcının elindeki kalite satandartları ve alt yapı yatırımının maliyetini önünü göremeyen hiç bir yerli yatırımcı taşın altına elini koyamaz yabancının getirdiği mala neden pahalı diye sormaz yerliye gelince ucuz yap derken çok ucuza yaptırdık ama yerliye yaptırdık millileştirdik çelkişkisine düşen zihniyette aslında yerli sanayinin bir sonraki yapacağı yatırımın önüne taş koymaktadır.

« Son Düzenleme: 08 Kasım 2013 / 17:05 Gönderen: mdamgaci »

Çevrimiçi Ömer Tolga Sümerli

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 1477
Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü, Mersin'in Tarsus İlçesi'nde 2 kişinin hayatını kaybettiği tren kazasına bozuk bariyerlerin değil, bariyerlere taş koyularak kapatılmasının engellenmesinin neden olduğunu açıkladı.

Tarsus İlçesi'ne bağlı Yunusoğlu Köyü yakınlarında 6 Kasım'da meydana gelen kazada, Adana-Mersin seferini yapan makinist M.E. yönetimindeki 61 bin 703 sefer sayılı yolcu treninin hemzemin geçitte çarptığı 01 AMD 11 plakalı kamyonette bulunan 60 yaşındaki Adem Kirik ile 50 yaşındaki Ertuğrul Gülter hayatını kaybetmişti.


TCDD Genel Müdürlüğü yazılı bir açıklama yaparak kazaya bozuk bariyerlerin neden olduğunu iddiasının doğru olmadığını bildirdi. TCDD şebekesinde bulunan bariyerli hemzemin geçitlerin bakımları, ilgili bakım talimatlarına göre düzenli olarak zamanında yapıldığını belirterek açıklama şu bilgilere yer verildi;
"Kazanın meydana geldiği bariyerli hemzemin geçidin en son kontrol ve bakımı kazadan 1 gün önce, 05 Kasım'da saat 16.00 da yapılmıştır. Kazayla ilgili güvenlik kamerası kayıtlarının incelenmesi sonucu, kaza gerçekleşmeden 1.5 saat önce kurumla ilgisi olmayan 2 şahıs tarafından bariyer kolları yukarı kaldırılıp altlarına taş konularak açık vaziyette etkisiz hale getirildiği görülmüştür. Konu Savcılığa intikal etmiş olup incelemeler devam etmektedir. Ayrıca kazaya neden olan araç görüş alanına girdiği andan itibaren makinist tarafından düdükle ikazda bulunulduğu, hemzemin geçidin çanlarının çalmakta ve flaşörlerin yanmakta olduğu, bu uyarılara rağmen kazaya neden olan 01 ADM 11 plakalı araç sürücüsünün hızını düşürmeden ve durmadan bariyerli hemzemin geçide girdiği görülmektedir."



http://www.milliyet.tv/video-izle/Hemzemin-gecitte-facia-e4III2SLAikJ.html


« Son Düzenleme: 09 Kasım 2013 / 20:52 Gönderen: Demirkanat / Kürşad YAVUZ »
Çalışmadan, Yorulmadan, Üretmeden Rahat Yaşamak İsteyen Toplumlar, Önce Haysiyetlerini, Sonra Hürriyetlerini, Daha Sonra da İstiklal ve İstikballerinin Kaybederler.
                                                                                                              Mustafa Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı Göçebe (chomez)

  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 671
Merhaba,

Kazalar, iş kazaları, trafik kazaları, ev kazaları..

Kurumda çalışan arkadaşlar teknolojik yatırımlardan sözediyorlar, kimi de alınabilecek çok küçük tedbirlerle önlenebilecek kazalardan..

Sanırım hepimiz önlem alınmasından yanayız. Ve biliyoruz ki hiç bir önlem tek başına yeterli değil!

Bariyerin çalışmasını engellemek için taş koyanları mı konuşalım

Taşın konduğunu bile göre, kaza sonrasında bariyerin çalışmadığından şikayet eden, yalan söyleyen köylüleri mi konuşalım?

Abartmayı seven bir ulus olduğumuzda sanırım hemfikiriz!

Bizler kurallara nasıl uyduğumuzla değil, nasıl çiğnediğimizle övünürüz!

Araç kullanırken kemer takmayı zül sayarız, takanları küçümseriz!

Ceza yememek için nasıl rüşvet verdiğimizle övünürüz!

Yaptığımız hız, kendimize güven duymamızı sağlar!

Sonra ?

Sonrası bu işte!

Bariyer filan masal, bahane!

Benim kendime, bakmakla yükümlü olduğum eşime ve çocuklarıma, sevenlerime saygım varsa..

Canımı bariyere emanet eder miyim?

Soru ve sorun budur!

Allah, kitap, din, iman atar tutarız!

Ama en temel emirlerinden birini, kendi canımızı bize emanet etmiş olduğunu..

bilmeyiz, bilenlerimiz de görmezden gelir, ihmal ederiz..
..

Farklı ülkelere ait demiryolu videolarını seyrediyorum zaman zaman..

Bariyerin olmadığı o kadar çok hemzemin geçit var ki!

Hatta kentin içinde, bariyerin olmadığı geçitler bile var..

Bunları bilip görüp de..

Kuruma bu denli yüklenmeyi haksızlık sayıyorum..

Ne dersiniz, yanılıyor muyum?

..
Saygıyla,

Çevrimdışı Muhammed GEMCİ

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 242
Türk sürücüsü;
1-)En iyidir.(!)
2-)En önemlidir.(!)
3-)En değerlidir.(!)
4-)En önceliklidir.(!)
5-)Ona bir şey olmaz.(!)
6-)Yolların kralıdır.(!)
7-)Dokuz(9) canlıdır.(!)
8-)Her şeyin en iyisine layıktır.( ??? )
9-)1. maddeye dönünüz.
10)Anladınız mı?

Türk karayolları;
1-)En iyi ulaşım modudur.(!)
2-)En önemli ulaşım modudur.(!)
3-)En değerli ulaşım modudur.(!)
4-)Yatırımda en önde gelmelidir.(!)
5-)Ona çalışana bir şey olmaz.(!)
6-)En kral ulaşım modudur.(!)
7-)Onda iseniz dokuz(9) canlısınızdır.(!)
8-)En çok özene layık olandır.( ??? )
9-)1. maddeye dönünüz.
10-)Anladınız mı?

Demiryolu ve demiryolcu için birer liste oluşturmaya gerek yok, içeriği üç-beş anlamışsınızdır. ;)
Bu; günümüz zihniyetinin  :'(  halidir,  >:(  olunması gereken halidir...

Bu zihniyet, çok önemli bir metro hattına "şehri ikiye bölüyor" der, Avrupa'da bilmem ne kentinin tam ortasından 4(DÖRT) hat demiryolu(ANAHAT) geçtiğini görmez... :'( >:(

Yerli malı malı yurdun malı demez, İpekböceği'ni metrobüsten aciz görür... :'( >:(

Bir kaç sene içinde bir çıkmaza gireceğini göre göre Söğütlüçeşme-Küçükçekmece Metrosu'na -büs ekini ilave eder...(Fark etmez diyenler; metro-büs!) :'( >:(

Haydarpaşa-Gebze ve Sirkeci-Halkalı hatlarının yıllardır TCDD yerine İETT'yi zengin etmesine göz yumar, yolcular ise "ya sabır" demekten usanır... :'( >:(

ODTÜ arazisinden "karayolu geçmesi"nin yerine "metro" diye haykıranlara karşı taksiciler yol işçilerine baklava ikram eder... :'( >:(

Otobüsün karşısında sonradan yine geriye düşecek olan YHT'yi göz boyamak için kullanır, devletin parasını israf eder... :'( >:(
Ama buna karşın, kamyon trafiğini kalıcı olarak vuracak olan yük sevkiyatı konusunu içi boş "laga luga"lar ile geçiştirir... :'( >:(

Şanlıurfa'ya çok güzel tramvay yapmak mümkünken, "troleybüs" gibi eski moda bir aracı ciddi ciddi düşünür... :'( >:(

Mersin'de tren arabaya çarpıp iki vatandaşımız vefat edince herkes birlik olup demiryoluna yüklenir, kimse geçit kuralını hatırlamaz, hatırlatmaz... :'( >:(

Ve en önemlisi; bu da konunun bize düşen hissesi;

DEMİRYOLCU OLAN KİMSELER DE BÜTÜN BUNLARA SEYİRCİ KALIR!!! >:( >:( >:(

DEMİRYOLCU OLAN KİMSELER YAKINLARINDAKİ İNSANLARI UYARMAZ, ÇEVRELERİNDE BİLİNÇ OLUŞMASI İÇİN ÇALIŞMAZ!!! >:( >:( >:(

http://www.demiryolcuyuz.biz/forum/burasi-isparta-gar-ve-de-bozuk-1-yolu-t3617.0.html Burada paylaştığım sıkıntı halen daha tam çözülmüş değil, sadece traversle irtibatı olmayan ray traverse bağlanmış, bir kaç tirfon hafiften bakım görmüş, ama halen daha orası olması gerektiği gibi değil! O bölgenin bu kadarcık onarım görmesi bile tamamıyla benim gar hareket memuruna yaptığım baskıların sonucunda mümkün olabildi, yani TCDD çalışanı olan, ekmeğini demiryolundan kazanan birisi bile benim kadar demiryolcu olabilmiş değil, ben en çok da buna kızıyorum! >:( >:( >:( >:(

Karayolunu üstün gören zihniyet demiryolu çalışanlarına da bulaşmışsa, demiryollarının durumu "gözyaşlarını içine akıtır" durumda ise gerçekten demiryolcu olan kişilerin boynu bükük durmalıdır, gerçek demiryolcular her gece kafalarını yastığa koyduklarında irkilmelidir, ve de gerçekten demiryolcu olan kimseler bu gidişata DUR!!! demelidir, diyebilmelidir; ama demiyorlar, ben buna kızgınım; ben de demiyorum, buna daha çok kızgınım!!! >:( >:( >:( >:( >:(

Esen kalın...
DEMİR YOLLARI REFAH VE ÜMRAN KAYNAĞIDIR. M. Kemal ATATÜRK

Çevrimiçi bedendili

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 238
             TCDD resmi sitesinden
         
              http://www.tcdd.gov.tr/home/detail/?id=2421


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter
 


Mersin'de Hemzemin Geçit Kazası 2 Kişi Hayatını Kaybetti Benzer Konular

Aydın'da Hemzemin Geçit Kazsı 3 Kişi Hayatını Kaybetti 1 Yaralı
Aydın'da bir yolcu treni, hemzemin geçitten geçen otomobile çarptı. Kazada 3 kişi öldü, 1 kişi de ağır yaralandı. İzmir'den Aydı... Devamı...

Gösterim: 1560 - Yanıt: 7 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
Almanya'da Tren Kazası 10 Kişi Hayatını Kaybetti
 A.AAlmanya'nın Saksonya-Anhalt eyaleti İçişleri Bakanlığı Müsteşarı Rüdiger Erben, Oschersleben-Hordorf köyü yakınlarındaki kaz... Devamı...

Gösterim: 1036 - Yanıt: 0 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
Hindistan'da Tren Kazası 35 Kişi Hayatını Kaybetti
Hindistan'da Tren Kazası: 35 ÖlüHindistan'da yolcu treninin raydan çıkması sonucu 35 kişi öldü.Hindistan’da tren kazası facia il... Devamı...

Gösterim: 895 - Yanıt: 1 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
Moskova'daki Metro Kazasında 22 Kişi Hayatını Kaybetti (Video Haber)
İlgili haber linktedir. Saygılarımla. http://tr.euronews.com/2014/07/15/moskova-da-metro-kazasinin-ardindan-yas-ilan-edildi/ Devamı...

Gösterim: 97 - Yanıt: 0 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
Soma'da Hemzemin Geçit Kazası 3 Kişi Hayatını Kaybetti
Manisa-Balıkesir seferini yapan 34001 sefer sayılı bor yüklü yük treni, bugün saat 14.00 sıralarında Beyce Köyü yakınlarındaki k... Devamı...

Gösterim: 89 - Yanıt: 0 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli


Facebook Comments