Gönderen Konu: Poz çalışmaları  (Okunma sayısı 2940 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı tuncay18

  • Emektar Üye
  • ***
  • İleti: 97
Poz çalışmaları
« : 27 Nisan 2009 / 11:35 »

Sabuncupınar Alayunt poz çalışmaları başladı gayet iyi bir çalışma gerçekleşiyor. Kütayhya Alayunt arası  ikinci yolun traversleri serilmeye başlanmış  benim ilk defa gördüğüm . makaslar beton travers olacak herhalde demiryollarında konvansiyonel hatlarda ilk olacak

Adk System Advertising


Çevrimdışı mehmet şahin

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 103
Ynt: Poz çalışmaları
« Yanıtla #1 : 27 Nisan 2009 / 18:48 »
Yollar yenilenmesine rağmen niçin daha hız 120 km/s? Artması lazım değil mi?

SERHAT YOLCU

  • Ziyaretçi
Ynt: Poz çalışmaları
« Yanıtla #2 : 27 Nisan 2009 / 20:48 »
Sn.Mehmet Şahin..
120 km/h. güzel bir sürat değil mi sizce..
kaç olmasını isterdiniz..

Çevrimdışı mehmet şahin

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 103
Ynt: Poz çalışmaları
« Yanıtla #3 : 28 Nisan 2009 / 14:13 »
Raybus için düşündüğümde en az 135 ile gitmesini isterdim. Normal ekspresler için 120 uygundur tabi. Livrelerin de en az 120 ye göre yapılması gerektiğini düşünüyorum.

SERHAT YOLCU

  • Ziyaretçi
Ynt: Poz çalışmaları
« Yanıtla #4 : 28 Nisan 2009 / 20:22 »
Sevgili Mehmet Şahin..
Hakikaten 120 km/h. sürat çok güzel bi sürat..
Keşke ortalama süratimiz 120 değil 90 km/h. seviyesine gelebilse..
Yalnız şunu bilinmesi gerekir ki;
Trenlerin süratinin arttırılmasının temel koşulu Yol Üstyapısının yenilenmesi değildir.
Siz Üstyapı Malzemesini (Balast-Travers-Ray-Bağlantı elemanları)  değiştirirsiniz ama, güzergahınız üzerinde 250 m. yarıçaplı Kurp varsa, Binde 18-20 Eğim varsa, yapacağınız maksimum sürat 60 km/h.  i geçemez..Ayrıca Gerek çeken-çekilen araçlar, gerekse Yolların bakımı da Max.sürati, dolayısıyla ortalama sürati etkileyen faktörlerdir.
Sürat, tüm bu faktörlerin denkleminden çıkan rakamdır..
Arızi Bakım, Koruyucu bakım ve periyodik bakımlarla Yol Üstyapı geometrik kalitesi
hep belirli bir seviyede tutulabilirse, Teorik ortalama sürat her zaman muhafaza edilebilir.
Sevgilerimle..


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter
 


Poz çalışmaları Benzer Konular

Erzurum-Kars Hattı Bakım Onarım Çalışmaları Son Hızla Devam Ediyor.
                                                                                             09 Ekim 2009 Cuma          &nbs Devamı...

Gösterim: 2620 - Yanıt: 1 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
Engeli Olan vatandaşlarımıza yönelik çalışmalar.
Özürlüler idaresi Başkanlığı tarafından TCDD olarak yapılacakların istenmesi üzerine 18/04/2008 Tarihli Cer Dairesi Başkanlığı, ... Devamı...

Gösterim: 2498 - Yanıt: 0 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
Manisa-Turgutlu-Salihli-Alaşehir demiryolunu yenileme çalışmaları sürüyor.
Devlet Demiryolları 3. Bölge Müdürü Sebahattin Eriş, 90 milyon dolara mal olacak 160 kilometre uzunluğundaki Manisa-Turgutlu-Sal... Devamı...

Gösterim: 2921 - Yanıt: 0 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
Aksaray'ın demiryolu proje çalışmaları başladı
Aksaray'ın demiryolu proje çalışmaları başladıAksaray'ın demiryolu projelerinde önemli gelişmeler yaşandı. Kırşehir ve Aksaray'ı... Devamı...

Gösterim: 2693 - Yanıt: 0 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
Taşkentten Mersine veya Mersinden Taşkentte yapılacak taşımalar
Taşkent` ten Mersin` e veya Mersin` den Taşkent` te yapılacak taşımalarda aşağıdaki şekilde işlem yapılacaktır. Buna göre;1) Taş... Devamı...

Gösterim: 1339 - Yanıt: 0 - Başlatan:karesi