Son İletiler

Sayfa: [1] 2 3 ... 10
1
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız Kutlu Olsun.
3
RZD International ve Italferr, Rus şirketin Sırbistan'daki faaliyetlerini kapsayan 4.8 milyon Euro tutarında iki sözleşme imzaladı. İlk sözleşme Stara Pazova - Novi Sad demiryolu hattına ait işlerin tasarım ve denetiminin teknik yardım doğrulamasından oluşuyor. imzalanan bir diğer anlaşma ise Sırbistan'ın Belgrad'da bulunan Entegre Trafik Kontrol Merkezi'ni (ITTC) kapsıyor.
Bu şubat ayında, RZD International ITTC inşaatı için tasarım hazırlıklarına başladı. Merkez, yeni demiryolu trafik yönetimi teknolojilerinin entegrasyonuna ve Sırbistan'da tren trafiğinin sürekli izlenmesine olanak sağlayacak. Yeni kontrol merkezi, taşımacılık güvenliği seviyesini, üretim kapasitesini artıracak ve Pan-Avrupa koridorları 10 ve 11'deki işletme maliyetlerini optimize edecektir. RZD ile Sırp Demiryolları Altyapısı arasında imzalanan sözleşme, inşaat işleri de dahil olmak üzere toplam 230 milyon Avro değerinde. 40.5 km'lik Stara Pazova - Novi Sad modernizasyonunun ikinci aşaması için malzeme alımı.
Bu hat gelecekteki Belgrad - Budapeşte demiryolu koridorunun bir parçası ve inşaat çalışmaları tamamlandıktan sonra trenler 200 km / s hızda çalışacak. 2018'in sonunda, RZD International, Stara Pazova - Novi Sad bölgesindeki Tuna nehrinin taşkın yatağında, demiryolu viyadükünün ilk iki kanadının inşaatına başladı. Her tren yolu için uzunlukları 40 metreden fazla olacaktır. Tüm viyadük 84 yayılma içerecektir. Açıklığın maksimum uzunluğu 68 metreye ulaşacaktır. RZD International, 248 milyon USD kontratı altında 40 km'yi aşan Stara Pazova - Novi Sad bölgesindeki çift raylı demiryolunun inşaatı ve modernizasyonu üzerinde çalışıyor.
Italferr ile yapılan sözleşmeler, 10 Nisan'da FS-Italiane'nin üyesi olduğu İtalyan-Rus Ekonomik, Endüstriyel ve Mali İşbirliği Konseyi Ulaştırma Çalışma Grubu'nun periyodik toplantısında imzalandı.
Görüşmeler, lojistik ve İtalya-Rusya-Çin güzergahında kombine taşımacılık, Rus istasyonlarının ticari gelişimi ve üçüncü tarafların projelere katılımı da dahil olmak üzere demiryolu taşımacılığı trafiğinin geliştirilmesine katkı sağladı.
4
Son 1 aydır, Avrupa-Asya demiryolu bağlantılarında yaşanan gelişmeler baş döndürücü hızla devam ediyor. Aslında bunlar gelişme değil, sonuç diyebiliriz. Son 12 senedir. Asya ve Avrupa ülkelerinin, büyük gayret ve özveriyle demiryolu yük koridorlarının iyileştirilmesi ve geliştirilmesinin sonucudur bu. Biz " Londra"yı Pekine bağlıyoruz" naraları atıp ortaya ele avuca dokunur bir şey çıkaramaz, sadece yolcu taşınan YHT ile demiryollarında çağ atlayıp uçtuğumuzu zannederken, esasen elimizden uçan Avrupa'yı Asya'ya bağlayan demir ipek yolunun nimetleri oldu. Ekonomimizin düşüşte olduğu her geçen sene, bunun değerini daha iyi anlayacağız fakat, tren çoktan kalkmış, hatta yolu yarılamış olacak.
5
RZD Logistics'in CEO'su Viacheslav Valentik ve ČD Cargo yönetim kurulu üyesi Bohumil Rampula, Avrasya'da demiryolu yük taşımacılığı gelişimi ve uluslararası transitte ortak lojistik projelerinin uygulanması konusunda bir anlaşma imzaladı.
Uluslararası transit taşımacılığın hızlı gelişimi bu alanda farklı ülkelerden daha fazla nakliye ve lojistik şirketini kapsıyor. Coğrafi olarak Çek Cumhuriyeti, Avrupa'nın kalbinde yer almaktadır; bu, transit kargoların Avrupa Birliği içindeki hemen hemen herhangi bir varış noktasına gönderilmesi için çok uygun bir ulaşım merkezi olmasını sağlar ve bunun tam tersi - Çek Cumhuriyeti'nde, Doğu Avrupa ülkelerinden gelen kargoyu birleştirmek için uygundur. ”dedi.
Şirketler, konteyner taşımacılığı alanı da dahil olmak üzere uluslararası lojistik pazarı için yüksek potansiyel taşımacılık ürünlerinin geliştirilmesi için çabaları birleştirmeyi ve birlikte çalışmayı ve demiryolu taşımacılığı konusunda ortak pazarlama araştırması yapmayı kabul etti.
6
Lojistik hizmet sağlayıcısı H..Essers ve özel demiryolu şirketi Lineas Intermodal, Belçika'daki Genk'i İtalya'nın kuzeyindeki Trieste'ye bağlayan ilk doğrudan tren servisini başlattı.
Lineas Intermodal, H.Essers merkezinin yakınındaki Euro Terminali ile Trieste'deki Samer Terminali arasındaki rotaları kurdu. “Açık tren hem konteynerleri hem de römorkları (tır dorselerini) taşıyabilir. Başlangıçta haftada iki seyahat olacak, sonra üç olacak ”, Lineas Intermodal Genel Müdürü Sam Bruynseels.
H.Essers, demiryolunu Yunanistan ve Türkiye'ye güvenli / soğuk zincir taşıması için kullanacak. Kargo birimleri Genk'ten Trieste'ye trenle, daha sonra da Patras, Yunanistan limanlarına ve Türkiye'deki İstanbul, Pendik, İzmir ve Mersin limanlarına gemi ile geliyor. “Bu sadece hoş bir uzantı değil aynı zamanda mevcut ağımızın bir optimizasyonunu da temsil ediyor. Dahası, yeni rota, ürünlerin demiryolu ve su üzerinde% 90'a kadar seyahat ettiği bir senkromodal çözümün güzel bir örneğidir ”dedi. H.Essers CEO'su Gert Bervoets.
Bu bağlantıda, firmanın üç stratejik pazarına odaklanan H.Essers'ın güvenli / soğuk zincirli nakliyeleri için özel olarak geliştirilen 45 metrelik Safebox konteynerleri yoğun bir şekilde kullanılacak - kimyasallar, ilaç ve yüksek değerli ürünler. H.Essers'ın gerektiğinde hızlı bir şekilde müdahale etmesini sağlamak için şirketin kontrol kulesinden elektronik olarak kilitlenir ve 7/24 izlenir. Ek olarak, Safebox konteynerlerinin bir kısmı sıcaklık kontrolü ile donatılmıştır, böylece kontrol kulesinin soğutma ünitelerini izlemesini mümkün kılar, böylece sıcaklığa duyarlı mallar Yunanistan ve Türkiye'ye kayıt dışı olarak taşınabilir. Gert Bervoets, “Son zamanlarda H.Essers tarafından devralınan tank konteyner uzmanı Huktra'dan sıvı dökme taşımacılığı dahil olmak üzere neredeyse tüm tehlikeli mal sınıflarını idare edebiliyoruz” dedi.
Yunanistan ve Türkiye’ye yapılan yeni demiryolu suyu bağlantısı, H.Essers’in yılda 9.000 karayolu taşımacılığını ortadan kaldırmasına izin veriyor. Buna ek olarak, yeni servis,% 90'dan daha az olmayan bir CO2 azaltımına yol açacak - sekiz kat daha az hava kirliliği ve altı kat daha az enerji tüketimi.
7
İlk tren seferini tamamladı. Taşıma süresi 12 gün sürdü. Sürenin 10 güne indirilmesi hedefleniyor.
8
Çin-CEEC Zirvesi sırasında, Macaristan Başbakanı Viktor Orbán, Budapeşte-Belgrad demiryolu ile ilgili yapım sözleşmelerinin yakında imzalanacağını açıkladı.
Başbakan, altyapı projesinin Çin mali ve teknik katkılarıyla uygulanacağını söyledi.
“Bu demiryolu bağlantısı, bölgenin en önemli altyapı projesidir. Koridor, Çin ile Avrupa'nın Batı yarısı arasında en hızlı navlun rotasını sunacak ve serbest ticareti teşvik etmek için tasarlanan One Road girişimi olan One Belt'in ayrılmaz bir parçasını oluşturuyor ”dedi.
2018'de, Macaristan Dışişleri Bakanlığı, Budapeşte-Belgrad demiryolu hattının inşası için dokümantasyon ihalesinin, her ikisi de Macar-Çin ortak girişimleri olan geçerli başvurular sunan otuz şirket tarafından talep edildiğini açıkladı.
Macaristan bölgesinde, demiryolu projesinin toplam değeri 1,65 milyar Avro'dur ve Sırbistan sınırındaki Soroksár ile Kelebia arasındaki 166 kilometrelik bir demiryolu bağlantısının modernizasyonunu içermektedir.
Belgrad-Budapeşte demiryolu hattının toplam uzunluğu 370 km olacak ve bunun 3 milyar dolar olacağı tahmin ediliyor.
Tahminlere göre, Budapeşte-Belgrad hattı 2023 yılına kadar tamamlanmalı.
9
Hırvat demiryolu altyapı yöneticisi HŽ Infrastruktura, demiryolu projeleri için Çinli firmalarla iki mutabakat zaptı imzaladı.
China Road ve Bridge Corporation (CRBC) ile imzalanan MoU, Rijeka - Zagreb demiryolu projesini öngörüyor ve China Railway Eryuan Engineering Group Co., Ltd (CREEC) ile yapılan anlaşma uyarınca, şirketler ortaklaşa odaklanan bir intermodal taşıma koridoru kuracaklar. Akdeniz Koridoru
CRBC ile yapılan anlaşmaya göre, taraflar önümüzdeki üç yıl içinde düzenli toplantılar yapacak ortak bir çalışma grubu kuracaklar. Her iki taraf da ortak çıkarlara dayanan demiryolu projeleri işbirliği konusunda hemfikirdir. HŽ Infrastruktura ve China Road and Bridge Corporation, Rijeka - Zagreb demiryolu hattını Avrupa ağına bağlamak ve Rijeka Limanı'ndan ve Rijeka Limanı'na demiryolu yük taşımacılığı kurmak konusunda fikir birliğine vardı.
Halen, Rijeka İdaresi Limanı ve HŽ Altyapısı, intermodal bir terminalin yeniden inşa edilmesi Rijeka-Brajdica tren istasyonu inşaatını yürütmektedir. Brajdica'daki terminal, 30 milyon Avro’nun üzerinde bir değere sahip olan terminal, şu anda Rijeka’daki liman, demiryolu ve karayolu altyapısında yer alan 200 milyon Avro’luk toplam yatırımın bir parçası. Proje, 35.5 milyon Avro değerinde ve% 85'i CEF tarafından finanse ediliyor. Rijeka-Brajdica tren istasyonunun yeniden inşası ve intermodal terminalinin inşası ile ilgili çalışmalar Ağustos 2018’de başlamış ve proje Aralık 2020’de bitecek ve CEF programı tarafından ortaklaşa finanse edilen diğer altı altyapı projesinin tamamlanması ile çakışacaktır. ortaklarıyla birlikte Rijeka Liman Otoritesi tarafından uygulanmaktadır. Yedi projenin toplam değeri 132 Avro'dur.
CREEC ile imzalanan MoU, intermodal taşımacılık hizmetleri, demiryolu taşımacılığı ve yük terminalleri kurulması ve Akdeniz Koridoru'ndaki mevcut intermodal terminallerin modernizasyonuna odaklanan beş yıllık bir işbirliği öngörüyor. Amaç, Hırvatistan'da sürdürülebilir, verimli ve çevre dostu intermodal taşımacılık koridoru oluşturmak ve Split, Sibenik, Zadar ve Rijeka limanlarında demiryolu ve liman kapasitesini artırmak. Bu MoU, Hırvatistan'ın bağlantısının güçlendirilmesine katkıda bulunacak.
10
Dünyadan Haberler / Ynt: Asya'da Demiryolu Hareketleri
« Son İleti Gönderen: Ömer Tolga Sümerli 12 Nisan 2019 / 15:07  »
İran'a hızlı ve kesintisiz bir demiryolu bağlantımız olsa...
Sayfa: [1] 2 3 ... 10