Gönderen Konu: !Sus-pus olmamalıyız!Tutsak değiliz!Yapılması gerekenleri Hiç yapmıyoruz!!  (Okunma sayısı 5576 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı __SHERiFF___

  • Emektar Üye
  • ***
  • İleti: 81

50 yıl boyunca Demiryollarımız ihmal edildi!ve halende ihmal ediliyor!Gelişmiş ülkelerde almanya,fransa ve japonya gibi ülkelerde bakanlıklar 1 kişinin tepkisini almamak için her kamu hizmetinin gerekliliğini en ince detayına dek matematiksel hesabını yaparlarki ama bizde halk olarak sus pus oluyoruz adeta önümüze atsınlarda bizde yiyelim gibi tembel güvercin kuşları gibimi desem,kafesteki kuşlar gibimi desem.böylece bekliyoruz hizmeti!
eğer biz devlete vergimizi veriyorsak o zaman devlettende hizmet etmesini isteyeceğizki bu dünyada herkes hizmet için vardır!eğer devlete vergi ödüyorsak devletinde bize hizmet etmesi gerekmektedir!
Neden gezi diye,milli iradeye saygı diye toplanılıyor.bu çok yanlış!Hatta Haydarpaşa dayanışmasıda yanlış!Doğrusu TCDD dayanışmalı olmalıki T.C. tarihinde kamu hizmetlerindeki eksikliklerden dolayı hiç toplanmadık tepkili olmadık gerekli kamu kuruluşlarına!
Çin nasıl 8 yılda 42.000 km demiryolu hattı inşa edecekse bizde yapabiliriz tabi!
Milletimizde tren istiyorsa o zaman demiryollarını yapmamız gerekir!ve siz TCDD çalışanlarınında UBAK’ın demiryolunda iyi iş yürütmediğinden dolayı çalışmama grevi yapıp AKP’li,CHP’li MHP’li demeden Protesto-miting yapsanız!ardındanda Tüm yolcunuz olan halkları arkanıza almazsanız o zaman bunlarda cıvıtır ve bakanlık size ne kadar ınat yapıyorsa sizde o kadar tepinin!
Kütahyaya hızlı tren gelecek diye hemende halkın dikkatini çekiyor!Ve Kütahyalılar harekete geçti yazıyor!
http://www.turkiyegazetesi.com.tr/gundem/63262.aspx
Bursanın gemlik ilçesinde millet hızlı tren için seferber olmuştu!Antalyalılar tren istedi ama UBAK hayır dedi!
Eğer almanya,fransa ve japonyada olunsaydı bakanlık hayır dese kıyamet kopardı!oralarda anında en ince ayrıntısına kadar matematiksel hesabını yaparlar!ama bizler sus pus oluyoruz!
Lütfen sus pus olmayalım!
Biri açmış bu konuyu
http://www.demiryolcuyuz.biz/forum/post/quote=12872;topic=3103.0

En gerekli hatlar:İstanbul-gebze-altınova-yalova-gemlik-bursa-balıkesir-manisa ve izmir hattı!,Kütahya-Afyon-burdur-ısparta-antalya!,Antalya-alanya-konya!,Antalya-korkuteli-denizli-alaşehir—manisa-izmir!Sürat demiryolu projesi Adapazarı-sincan!Kuzeyden İstanbul-adapazarı-sakarya!adana-konya-afyon!adana-gaziantep
Ama biz bu hatlara hiç önem verdedik!ankara-sivas diye yapıyoruz yolu!o hatta yolcu fazla olmazki!ada dediğim hatlarda yolcu çok yoğun olacaktırki buralar nüfusu 1 milyonun üzerinde şehirlerdir!adana-mersin hattı çok yoğun bi hatki ben Adanadan mersine giderken ayakta gitmiş yolculardan biriyim :D
Halkta tren çok rahat olduğu için treni tercih ediyor!
Treni tercih etmelerinin sebebi ise Hem koltukları büyük ve rahat,içinde rahatlıkla yürüyebiliyorlar,fazla yük yanında taşıyabiliyorlarki ben biskletimi bile koyabilirim!Büfe-yemekli vagona gidip keyf edip arkadaşıyla sohbet edebildiğinden dolayı
Ve bu hatlar olsa TCDD Kar’a geçmeye başlar,hemde milletin ticari işleri artacağından dolayı millette fazla vergi verecek ve bu sayede devlet daha fazla gelir elde edecek!
Hızlı trenle istanbuldan izmire 2saat dk ,bursa –izmir 1saat süreceğinden dolayı hattın ne kadar işlek olabileceğini düşünebilirmisiniz?
http://www.rayhaber.com/2013/yht-sehirleri-birbirinin-banliyosu-haline-getiriyor/
Ve İstanbul ankara-istanbul-konya ve bursa ankara hattında çokişlek olabileceğinden dolayı tren trafiği çok yoğun olacağından dolayı İstanbul Adapazarı hattı trenide çalışamaz!banliyolarda çalışamaz!e bizde hem  kuzeyden bi hat yaparız,istanbul,izmit ve sapanca gölünün kuzeyinden bi hat ve Adapazarı akyazı Mudurnu ankara diyeki zaten ankaraya balastsız sürat demiryolu yapılırsa 1 saatte İstanbul-ankara  350km saat hız trenle mümkün olur!bu sayede Ülkemizde hızlı ticaret sayesinde GSYIH ta büyük yükselmeler olur,ekonomimiz uçarki çin demiryolu inşaa ettik içinde bu sayede ekonomi uçtu!
http://www.rayhaber.com/2013/cin-borsasi-demiryollarinin-buyumesi-aciklamalari-sonrasinda-sicradi/

YHT hatlarını balastsız,Konvanyiyonelleride balastlı yapmamız gerek!şu yapılan ankara-istanbul ve ankara konya hatlarını 200km ile giden konvansiyonel trenlerin hatları olması gerek ve duraklarıda!
Ve arkadaşlar artık manyetik sistem ile tren bojilerinde bu sistemin olması sayesinde trenler çabuk frenleye biliyorlarki bu izmir mavi treni de yeni yapılan afyon Polatlı demiryolundan geçipte uşak-eşme-alaşehir-manisa-izmir  diye gitmeliler!
YHT ler 250KM diil 350KM ile gitmeliler çindeki gibi hem bizim yoğun işlek olupta 350 KM gidebilecek güzel hat yerlerimizde varki uluslararası trenlerde faydalanırlar,Hem yurt içindeki,hem uluslararası kargo şirketleride faydlanmış olur,millet burdan rusyaya türk cumhuriyetlerine bile trenle rahat gidip gelebilirlerki hem bizle rusya ve türk cumhuriyetlerindeki ekonomide uçar!
Bu bahsettiğim hızlı tren hatları sayesinde Hem insanlar Ticaret yaparki,Hem ülkeler trenden iyi gelir sağlayarak,hemde Uluslararası kargo şirketleri DHL,Fedex,UPS,TNT ve posta  gibi firmalarda çok faydalanmış olur!
Fransada hızlı posta treni var!
http://en.wikipedia.org/wiki/SNCF_TGV_La_Poste
Türk cumhuriyetlerindede arazi yapısı çok güzel olduğundan dolayı istanbuldan almatı ya tren 14 saat!
İstanbuldan tren Kalkar2x8 1lik setlerle en azından 2 tane almatı,2 tane astana,2 tane Kırgızistan 1 tane Azerbaycan 1 moskova 4 ankara İstanbul çok yoğun olursa 4 tanede bu hatta koyabiliriz v.s. tane özbekistan2 tane Türkmenistan ve her ülkeden kargo tren setleri tane toplam günde 22 tren geçecekse o zaman 1520mm ray aralığında hızlı tren hattıda yapılmalıdır!
Ben bi harita hazırladım!Bu haritadaki kırmızılar standart 1435mm maviler 1520mm yeşiller ise 1676mm(belki 3 ray olacak şekildede hem 1435 hem 1676 da olabilir tek hatta)
1680mm belki işe yarayabilir çünkü pakistandan ve hindistandan gelen yükler için diye düşündüm!
Atatürkün ne demiş!Türk milleti çalışkandır!Atatürkün ilkelerine göre hareket etmemiz ilkokulda derslerde öğretiliyorki o ilkelerinde halka en iyi hizmeti yapmanızı anlatıyorki eğer bunu bilmiyorsanız Atatürkün ilkelerinin hepsini bi okuyun!ama bizde millet Atatürk rozetini takıyor sonra ben laikliğin destekçisiyim diyor ben aydınım diyorlar! ama laiklik haricindeki diğer hiçbir ilkeyi bilmiyorlar!Arkadaşlar Kuranda bile Halka hizmet,hakka hizmettir diye geçer!ve atatürkün laiklik ilkesini saymayalım,bu ilke  haricindeki diğer tüm ilkeleride halka hizmetin en iyisi için gerekliliklerden bahsediyorki aydın insan böyle olmalıdır!ama böyle bi aydın insan maalesef göremedim!
Ulaştırma bakanlığıda bi 90 Milyar dolara bunu halledebilir!
Demiryolu için internette görmüştüm düz arazide km si 1.4 milyon$a maloluyor! engebeli arazide 3, çok engebeli arazide 4.2 milyon dolar diyorlar!
http://www.atonet.org.tr/yeni/index.php?p=206&l=1
9 yılda bu 16.000 km bölünmüş karayolu için kimbilir ne kadar harcanmıştır?karayoluna harcanan para kadar demiryoluna harcansaydı biz uçardıkki 10 yılda biz 800KM yok yaptık!
Hatta bu kısa sürede GSYIH’i uçurabilirki çin ve almanya bu sayede uçmuştur! :)
Bi de hat inşaa edilirken Bizede giserlerini-maliyetlerini söylesinlerki bizden aldığı vergiyle çok pahaşıya yaptırmasınlar!
http://blog.milliyet.com.tr/moskova-da-kilitler-kilitlenmis/Blog/?BlogNo=187968
Burada yanlış bişe varki böyle yazmaları!önce bi etüt çalışmaları olur!sonra buralara dolgu toprakların doldurulma maliyetleri!iş makinelerinin günlükleri!bazı yerlere fore kazık çakılması gerekir balçık zemininden dolayı bunların maliyeti v.s. şurada tünel delinecek tünelin yapısı böyle kayaçtır yada topraktır onun maliyetidir v.s. belki bazı yerler kazınacak o makinelerin süresince maliyeti v.s. sonra döşenecek beton traversleri hesaplarlar her metrede 1 tane 800 km lik hatta 1000.000 adet beton travers bunun betonu ve demiri bu maliyeti şu kader sonra üstüne konulacak rayın metresi şu kadar kilo aldığımız kilo fiyatı toplam döşenen rayın uzunluğu bu kiloya gelir,Şu istasyona şu kadar ray-travers koyduk,bu fiyata alıyoruz işçilerin parası v.s. sonra her maliyet bittikten sonra firmayada +%40 yada 50 v.s. firmaya kar ücretini ödemek!bi kanun olcakki işler yapıldıktan sonra firmaya verilecek ücret şu kadarı olcak v.s.
Ve projede en ince ayrıntısıyla herkese açık olmalı!
Arkadaşlar,sizlere dediğim gibi sizlerde sus pus,önyargılı olmayın!Tutsak değilsiniz!Yapmıyorsa bakanlık önce bakanlığın önünde tepki!sonra işi bırakın ve Tüm demiryolcularda sizi destekler!ve sizlerin ardından yürürler!ve bakalım o zaman bakanlıklar nasıl çalışır arı gibi görürsünüz!

Almancı veya fransada akrabası olan akrabalarınızada sorun bakalım almanyada,fransada bakanlıklar en ufak bi tepki almamak için nasıl en ince ayrıntısına dek matematiksel hesabı yaparak çalışırlar size iyi bi anlatırlar!

Saygılar...
« Son Düzenleme: 03 Eylül 2013 / 16:53 Gönderen: __SHERiFF___ »

Adk System Advertising


Çevrimdışı Demirkanat / Kürşad YAVUZ

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 2709
Sanırım bu açıdan bakan kimse olmamıştır :)
http://twitter.com/demiryolcuyuz

Türk milleti!

Ebediyete akıp giden her on senede, bu büyük millet bayramını daha büyük şereflerle, saadetlerle, huzur ve refah içinde kutlamanı gönülden dilerim.

Ne mutlu Türküm diyene!

Ankara, 29 Ekim 1933

Mustafa Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı __SHERiFF___

  • Emektar Üye
  • ***
  • İleti: 81
Sizler Bu protestoları yapın!bi de twitterde #DirenTCDD veyahut #Direndemiryolları sayfası açalım ne dersiniz kürşad bey?
Geziden çok,milli iradeden çok tarafımız var neyseki :)

Çevrimdışı Demirkanat / Kürşad YAVUZ

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 2709
Sanırım geç kaldık ama zararın neresinden dönerseniz kardır ;)
http://twitter.com/demiryolcuyuz

Türk milleti!

Ebediyete akıp giden her on senede, bu büyük millet bayramını daha büyük şereflerle, saadetlerle, huzur ve refah içinde kutlamanı gönülden dilerim.

Ne mutlu Türküm diyene!

Ankara, 29 Ekim 1933

Mustafa Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı Muhammed GEMCİ

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 243
Maşallah sn. Sheriff, çok güzel noktalara parmak basmışsınız, çok önemli konuları dile getirmişsiniz ve en önemlisi hayallerinizi paylaşarak demiryolcuları heyecanlandırdınız! Yalnız, iki noktada kafam karıştı: ???
1-)Daha önce söylemiştim, biz niye geniş hat yapıyoruz? Sn. Sümerli'nin bahsetmiş olduğu şekilde farklı ekartmanda gidebilen bojiler ve ekartman değişim noktaları oluşturularak aynı trenin farklı ekartmanlar üzerinde hiç bir ek işlem gerekmeden seyrini sağlama imkanımız var. Farklı ekartmanda hat yapmak yerine ekartman değiştirebilen trenlere yatırım yapmak daha pratik olur. Sonuçta başka ekartmanlar ülkemize girmiş bile olsa uluslararası kargoda halen daha aktarma sorunları ile uğraşmamız gerekecektir. Bu ise lojistik konusunda kendi kalemize gol atmaktır.
2-)Yapmış olduğunuz haritanızı niçin paylaşmadınız? :( Haritanızı paylaşmanız daha iyi fikirlerin ortaya atılabilmesini sağlayacaktır. Haritanızı merakla beklemekteyim.(yiz.) ;)
Esen kalın...
DEMİR YOLLARI REFAH VE ÜMRAN KAYNAĞIDIR. M. Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı __SHERiFF___

  • Emektar Üye
  • ***
  • İleti: 81
Geniş hattın doğu bölgesinde faydası olmasına rağmen tren yoğunluğundan dolayı alternatif bi hat olarak kullanılmasından dolayıdır!yahu yılda ne kadar Rus turist geliyor biliyormusun?bi de kazaklarda çok zengin zati orda asgari ücret 700 dolardı 2011 de!

Günde 20 tren karşılıklı işlerse hatta yazın 30 dan fazla tren karşılıklı olarak 16 lık diziler halinde işleyecekse yani 45 dk da 1 tren geçecekse 16 lık setli o zaman yapılmalıdır! ha ankara kars arası günde 16 tren işleyebilir! 15 dk de bir hızlı tren geçse tren trafiği problemli olmazlı? hat bi yapılsın bakalım yazın göreceksinki karsa kadar uzanan 1435 hattan değişebilir bojilerlede faydalanabilirler tabi1ama 300km saat ile giden trenlerin arasında en az yarım saat mesafe olsa iyi olmazmı? neden olmamalıdır bu hat! o zaman gerek yokmudur?size sormayalım bi anket yapalım isterseniz?

Yılda 1.5 milyon rus turist geliyorki hepsi uçakla geliyor!ama elbette tren tercih eden olacaktır!

1520mm bi de konvansiyonel hat yapsak yük trenlerindede avantajlı olacağından dolayı!

Ülkemizde gereklidirki bu hat şimdi avrupa bile inşa ediyorsa!biz niye inşa etmeyelim?

Uluslararası trenlerin getirisi yurtiçi trenlerden daha fazla olur!

Ve sizin gibi farklı ekartmanı problem edende yok!

Harita 20mb olduğundan dolayıda imageshacka koyamadım!

Çevrimdışı Muhammed GEMCİ

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 243
Genil hat konusunda, ekartman değiştirme merkezini biraz daha iç kesimlere alıp ulusal boyutta küçük bir 1520mm ağ kurulabilir. Bu hat Gürcistan üzerinden Rusya'ya giderse Türkiye Orta Doğu ile Rusya arasında bir koridor oluşturmuş olacak. Bu maksatla en azından doğudaki ağı 1520mm olarak yapabiliriz, ama bu bölgedeki ağın çoğunluğunun 1520mm olması gerekliliği ortaya çıkmış oluyor. Böylece İç Anadolu'da 4-5 tane 1435-1520 geçiş noktası kurup Doğu'daki ağda çoğunluğu 1520mm ekartmana veririz. Bu hat aynı zamanda Orta Asya koridorunun başlangıcı konumuna ulşmış olur. Elbette batıdan doğuya kadar birkaç tane 1435mm yol da olacak. Galiba haklı olduğunuzu kabul etmekteyim, ama gerçekten de haklısınız, Orta Asya için şimdilik tek şansımız 1520mm hat ve 1435-1520 geçişini yapabilecek trenler kullanmak.
Haritanızla ilgili olarak, büyük bir ihtimalle Paint ile hazırladığınız için "bmp" dosyası şeklinde. Dosyayı Paint'te açıp farklı kaydet yoluyla "JPEG" formatında kaydederseniz daha küçük boyutlu bir kopyasını elde etmiş olursunuz. Merak etmeyin, boyut küçülmesi İmageshack için yeterli olacaktır ve kalite de fazla düşmeyecektir. Yine de "bmp" dosyasını saklayın, işinize yarayacaktır. Eğer zaten bir "JPEG" dosyası ise mümkünse küçültün, değilse de Facebook'a koyup link verebilirsiniz.
Esen kalın...
DEMİR YOLLARI REFAH VE ÜMRAN KAYNAĞIDIR. M. Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı __SHERiFF___

  • Emektar Üye
  • ***
  • İleti: 81
Millet olarak resmen uyutuluyoruz! bu forumdakileri görün bi neler yazmışlar!

http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=120958&start=0

Çevrimdışı Muhammed GEMCİ

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 243
WowTurkey'i uzun zamandır kullanmıyorum, sebebi açık: Her duyulan direkt yazılıyor, hiç bilginin doğruluğu-yanlışlığı araştırılmıyor, hatta ben de bu tarz bir tartışmanın ortasında kalarak "her kafadan ses çıkan" siteyi terk ettim. WowTurkey'in esas amacı Türkiye'yi dünyaya tanıtmak, oysa ki site bugün devleti kurtarma derdine düşmüş durumda, sitenin denetim mekanizmaları sorunlu işliyor...
Esen kalın...
DEMİR YOLLARI REFAH VE ÜMRAN KAYNAĞIDIR. M. Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı __SHERiFF___

  • Emektar Üye
  • ***
  • İleti: 81
Dikkatli bi okuyunki şu km maliyetinde yazdığım ve traversinedir,rayınadır v.s maliyetleridir.!bunları taa kaç ay evvelden bahsettimki şimdi ise tv lerde bahsediliyorki YHT inşaatı çok paraya malolmuş!


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter