Gönderen Konu: TCDD 444 82 33 İLE VERİLEN HİZMETLER GELİŞTİRİLİYOR.  (Okunma sayısı 2780 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Demirkanat / Kürşad YAVUZ

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 2701

TCDD 444 82 33 NOLU ÖZEL SERVİS NUMARASI İLE VERİLEN HİZMETLERİN GELİŞTİRİLMESİ VE HİZMET AĞININ GENİŞLETİLMESİ İÇİN CALL CENTER (ÇAĞRI MERKEZİ KURULMASI) HİZMETİNİN    PROFESYONEL FİRMA ELİYLE YÜRÜTÜLMESİ İŞİ HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR

TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğünden:

Resmi Gazete'de Yayımlanan Muhtelif İhale İlanları - 17 Ekim 2012
http://twitter.com/demiryolcuyuz

Türk milleti!

Ebediyete akıp giden her on senede, bu büyük millet bayramını daha büyük şereflerle, saadetlerle, huzur ve refah içinde kutlamanı gönülden dilerim.

Ne mutlu Türküm diyene!

Ankara, 29 Ekim 1933

Mustafa Kemal ATATÜRK

Adk System Advertising


Çevrimdışı trenren

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 283
mevcut durumda ASSİSTST şirketi bu işi  Erzincandaki merkezinden yapıyor...assist telekomun yan şirketi  aynı zamanda birçok firmanın daha çagrı merkezi hizmetine bakıyor...firma tcdd internet sitesindeki bilgileri yolculara veriyor...ancak tcdd bilgileri ne zaman güncellerse o zaman görüyor ve gördüklerini yolcuya söylüyorlar burada sıkıntı yaşanabiliyor tcdd bilgi güncellemesini yapmayabiliyor -geç yapabiliyor...sık degişiklik yapıldıgından sorun çıkabiliyor...mevzuat karışık ve uzun vede sık degiştiginden mevzuatla ilgili bilgiler net verilemeyebiliyor...isterseniz en yakın istasyonun telefonunu verelim teklifi ile karşılaşabiliyorsunuz...sözleşmede sadece tren tehir bilgisi  soruldugunda yerel istasyon telefonları verilmesi gerekir...kaldıki bu durum için bile verilmesi gerekmez küçük bir çalışmayla trenleri çagrı merkezide görebilir...artık okul servislerinde  bile aileler internetten servisin nerede oldugunu, çocugunun  şu an nerede oldugunu görebiliyor...herhangi bir bilginin yanlış-eksik olması durumunda söylenmesine ragmen  yanlışlıgı hemen araştırıp düzeltecek mekanizma yok...aynı yanlış-eksik bilgi verilmeye devam ediliyor...TCDD nin tüm illerde aldıgı yerel numaralar var vatandaş 444 82 33 ü aramadan daha az bedel ödeyerek şehiriçi arama tarifesinden ücretlendirilsin.. vatandaşın tren bilgilerine erişim maliyeti düşsün diye aldıgı numaralar her ilde var bu numaralar otomatik çagrı merkezine yönlendirmeli ...her ilin kendi şehiriçi numaraları var...ancak bu numaraları vatandaş bilmedigi gibi garlar istasyonlarda bilmiyor personelde bilmiyor,hatta çagrı merkezinin kendisi dahi bilmiyor...bu hatların ücretleri ödeniyor ancak reklam ve bilgilendirme olmadıgı için fiilen kullanılamıyor...birçok vatandaş 444 lü arama maliyeti yüksek oldugundan bu şehiriçi numaralarıda bilmediginden fiilen kullanılamıyor...çagrı merkezinin aktif kullanımını ölçen  bir skala mevcut degil örnegin tcdd nin her sattıgı 10,000 billette bir kişi bilgileri çagrı merkezinden almıştır dolayısıyla çagrı merkezi fiilen tcdd ye optimum fayda saglamıştır gibi bir degerlendirme mekanizması mevcut degil...tcdd şu an aylık degişiklik ve iadeler hariç 2,000,000 (ikimilyon) bilet sattıgına göre şu kadar kişi çagrı merkezinden faydalanması lazım gibi bir  işyükü planlaması yok...vs vs vs...
« Son Düzenleme: 17 Ekim 2012 / 11:56 Gönderen: trenren »


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter
 


TCDD 444 82 33 İLE VERİLEN HİZMETLER GELİŞTİRİLİYOR. Benzer Konular

tcdd ihale
TCDD gar ve istasyonlarında yolcu bileti satışı, danışma ve rezervasyon hizmetlerinin 65 işyerinde  190 kişi ile 12 ay süreyle y... Devamı...

Gösterim: 3398 - Yanıt: 1 - Başlatan:halil
Ulaştırma Bakanımızdan TCDD Talimat, 12 milyar dolar yatıralım TCDD kara geçsin
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım demiryollarında yıllık 600 milyon YTL’yi bulan zararın sona erdirilmesi için bürokratlarına tal... Devamı...

Gösterim: 4908 - Yanıt: 8 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
TCDD WAP SİTESİ
Günümüzde artık cep telefonu kullanımı oldukça yaygınlaştı ve küçük çocuklarımızın dahi kullandığı bir araç haline geldi..Çoğumu... Devamı...

Gösterim: 9137 - Yanıt: 11 - Başlatan:Trenci96
TCDD YOLCU HİZMETLERİ ANALİZİ
 TCDD BİLET SATIŞ SİSTEMİ VE MEVZUATLA İLGİLİ YOLCULARI DİREK İLGİLENDİREN SORUNLAR  50 DEN FAZLA KONU BAŞLIGINDA İNCELENMEKTEDİ... Devamı...

Gösterim: 30773 - Yanıt: 70 - Başlatan:trenren
TCDD YOLCU HİZMETLERİ HANGİ DAİRE BAŞKANLIGININ GÖREVİ...
TCDD YOLCU HİZMETLERİ HANGİ DAİRE BAŞKANLIGININ GÖREVİ...      TCDD nin ana görevi yolcu ve yük taşımacılıgı...bu iki görev aras... Devamı...

Gösterim: 2487 - Yanıt: 0 - Başlatan:trenren