Gönderen Konu: TCDD Yeniden Yalıplanma Sunusu  (Okunma sayısı 13109 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Demirkanat / Kürşad YAVUZ

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 2700
TCDD Yeniden Yalıplanma Sunusu
« : 30 Ocak 2015 / 13:28 »























PDF linki için tıklayınız.

Kaynak: http://www.ulasimis.org.tr/index.php/component/k2/item/194-tcdd-nin-yeniden-yapilanmasi-toplantisi-yapildi
« Son Düzenleme: 30 Ocak 2015 / 13:46 Gönderen: Demirkanat / Kürşad YAVUZ »
http://twitter.com/demiryolcuyuz

Türk milleti!

Ebediyete akıp giden her on senede, bu büyük millet bayramını daha büyük şereflerle, saadetlerle, huzur ve refah içinde kutlamanı gönülden dilerim.

Ne mutlu Türküm diyene!

Ankara, 29 Ekim 1933

Mustafa Kemal ATATÜRK

Adk System Advertising


Çevrimdışı Demirkanat / Kürşad YAVUZ

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 2700
TCDD’NİN “YENİDEN YAPILANMASI” KONUSUNDA YAPILANLAR HAKKINDA BİLGİLENDİRME TOPLANTISI.
 
2013 yılında kabul edilen 6461 sayılı “Türkiye Demiryolu Ulaştırmasının Serbestleştirilmesi Hakkında Kanun”un uygulanmasına dönük olarak yapılan çalışmaların anlatılması için TCDD Yeniden Yapılanma Komisyonu ile Kuruluşta örgütlü sendika ve derneklerin katılımıyla 15.01.2015 günü bir toplantı gerçekleştirilmiştir.
Sendikamız yönetim kurulu üyelerinin de katıldığı bu toplantıda ekte yer alan bir sunum yapılmış olup, sunumdan da anlaşılacağı üzere, uzun süredir devam eden çalışmalar kapsamında önceki bilgilendirmelere nazaran önemli bir değişiklik bulunmamaktadır.
Yeni bilgi kapsamında komisyon, gerek TCDD ve gerekse TCDD Taşımacılık A.Ş. nin Ana statülerinin görüşülmek üzere YPK’na iletildiği, Mart 2015 ayına kadar onaylanmasının beklendiği yönünde bir bilgi paylaşmıştır.
Toplantı usulü açısından yeniden yapılanmanın gerekli olup olmadığı veya yeniden yapılanma da ihtiyacın mevcut uygulama olup olmadığı tartışılamayacağından, sunulan bilgiler ve sorulan sorular genellikle personele ilişkin olmuştur.
Şirketin kurulmasıyla beraber taşınır ve taşınmaz malların devri ile personelin nakil sürecinin de başlayacağı vurgulanan toplantıda; personelin TCDD ve şirket arasında naklinin hangi esaslara göre yapılacağı konusunda net bir bilgi verilmemiştir. Kimsenin mağdur edilmeyeceğine dönük sözlerin bir geçerliliğinin olmayacağı açıktır.
Toplantıda yeni paylaşılan bir bilgi de özellikle makinist personelin (cer) birimi yerine yük ve yolcu olmak üzere bu birimler arasında paylaştırılacağıdır. Uygulamanın yaratacağı sakıncalar dile getirilmesine rağmen uygulamanın gerekçesi hakkında da her hangi bir bilgi verilmemiştir.
Yine bir kamu tüzel kişiliği olan TCDD ve TCDD Taşımacılık A.Ş.nin ihtiyacı olan ikincil mevzuat ve ilgili kanun ve diğer mevzuatta gerekli değişikliklerin yapılmamış veya hazırlanmamış olduğu göz önüne alındığında, şu ana kadar yapılan hazırlıklara göre ileride beklenmeyen sıkıntılar yaşanacağı da bir gerçektir. 
Kaynak: http://www.ulasimis.org.tr/index.php/component/k2/item/194-tcdd-nin-yeniden-yapilanmasi-toplantisi-yapildi
http://twitter.com/demiryolcuyuz

Türk milleti!

Ebediyete akıp giden her on senede, bu büyük millet bayramını daha büyük şereflerle, saadetlerle, huzur ve refah içinde kutlamanı gönülden dilerim.

Ne mutlu Türküm diyene!

Ankara, 29 Ekim 1933

Mustafa Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı Demirkanat / Kürşad YAVUZ

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 2700
Ynt: TCDD Yeniden Yalıplanma Sunusu
« Yanıtla #2 : 01 Şubat 2015 / 11:17 »
TCDD YENİDEN YAPILANMA TASARISI TAMAMLANMIŞ OLUP ONAYLANMA AŞAMASINDADIR.MART AYINA KADAR TCDD TAŞIMACILIK A.Ş KURUMDAN AYRILARAK BAĞLI ORTAKLIK HALİNE DÖNÜŞECEKTİR..BAŞTA YOL VE TESİSLER DAİRELERİ LAĞVEDİLMİŞ,YERLERİNE YENİ DAİRELER KURULMUŞTUR.
[/size][/color]
[/size]Kaynak: Facebook Demiryolcu grunu[/color]
http://twitter.com/demiryolcuyuz

Türk milleti!

Ebediyete akıp giden her on senede, bu büyük millet bayramını daha büyük şereflerle, saadetlerle, huzur ve refah içinde kutlamanı gönülden dilerim.

Ne mutlu Türküm diyene!

Ankara, 29 Ekim 1933

Mustafa Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı Demirkanat / Kürşad YAVUZ

  • Administrator
  • Site Özel Üyesi
  • *****
  • İleti: 2700
Derneğimiz Yeniden yapılanma toplantısına katıldı.
« Yanıtla #3 : 01 Şubat 2015 / 11:21 »

[size=78%]Derneğimiz Yeniden yapılanma toplantısına katıldı.[/size]
Derneğimiz, Türkiye Demiryolu Ulaştırmasının Serbestleştirilmesi Hakkındaki Kanunun uygulanmasına yönelik olarak, Teşekkülümüzün yeniden yapılanma çalışmaları kapsamında gerekli hazırlık faaliyetlerinin yürütülmesi amacıyla oluşturulan Yeniden Yapılanma Komisyonunun çalışmaların da gelinen süreçle ilgili 15 Ocak 2015 Perşembe günü TCDD örgütlü sivil toplum kuruluşlarıyla diyalog toplantısına katıldı.


Genel Müdür Yardımcısı Vekili Adem Kayış başkanlığındaki Komisyonun Genel Müdürlük Konferans Salonu’nda gerçekleştirdiği toplantıya sendika ve derneklerin yöneticileri katıldı.

Yeniden yapılanmayla ilgili olarak;

- Demiryolu Sektörünün Stratejik Dönüşümü,

- Yeniden yapılanan TCDD

- TCDD Taşımacılık AŞ’nin Kurulma Süreci,

- Taşınmazların Tahsis Kriterleri

- Araç Devir ve Personel Geçiş Kriterleri,

- Şebeke Bildirimi-Tahsis Ücretleri


Konuları hakkında detaylı sunum yapıldı. TCDD Taşımacılık AŞ’nin kurulmasına yönelik YPK kararının çıkmasının beklendiğinin belirtildiği sunumda, bu kararın ardından Tescilinin yapılarak yılın ilk çeyreğinde devir işlemlerinin tamamlanmasının hedeflendiği kaydedildi.

- Dekad Genel Başkanı Âdem Şahin Yeniden yapılanma sürecinden sonra özellikle faal çalışanlarımızın akıbeti hakkında komisyon Başkanına soru sordu

Komisyon Başkanı ve TCDD Genel Müdür Yardımcısı Vekili Âdem Kayış, geceli- gündüzlü büyük emekler sarf ederek Teşekkülümüze hizmet eden personelin bu süreçte mağdur edilmeyeceğini söyledi.

Hiçbir personelin endişelenmesine gerek olmadığını, TCDD Taşımacılık AŞ’ye geçişteki personel dağılımında önce istekli olanlardan başlanacağının altını çizen Kayış, yeterli istekli olmaması veya fazla gelmesi durumunda ise belirlenecek kriterler ışığında dağıtım yapılacağını vurguladı. Kayış, “Söz konusu kriterleri belirlemek üzere ayrı bir Komisyon kuruldu. Komisyon çalışmalarını tamamladığında STK’larla paylaşılacaktır. Nihai karar ondan sonra verilecektir. Tüm personelimizin bilmesini isterim ki; bu süreçte kimsenin yeri değişmeyecek. Unvanı ve ücreti düşmeyecek. Demiryollarımızın modernizasyonu önemli olduğu kadar personelimizin memnuniyeti de bizim için önemlidir.” diye konuştu.


DEKAD.ORG.TR




Kaynak: http://www.dekad.org.tr/?q=site-page/derne%C4%9Fimiz-yeniden-yap%C4%B1lanma-toplant%C4%B1s%C4%B1na-kat%C4%B1ld%C4%B1
« Son Düzenleme: 01 Şubat 2015 / 11:26 Gönderen: Demirkanat / Kürşad YAVUZ »
http://twitter.com/demiryolcuyuz

Türk milleti!

Ebediyete akıp giden her on senede, bu büyük millet bayramını daha büyük şereflerle, saadetlerle, huzur ve refah içinde kutlamanı gönülden dilerim.

Ne mutlu Türküm diyene!

Ankara, 29 Ekim 1933

Mustafa Kemal ATATÜRK

Çevrimdışı mst

  • Uzman Üye
  • ****
  • İleti: 113
Ynt: TCDD Yeniden Yalıplanma Sunusu
« Yanıtla #4 : 03 Şubat 2015 / 16:30 »
    Hayırlı ve uğurlu olsun. Demiryollarının özelleştirilmesi üzerine bu sitede, başta sayın Sümerli olmak üzere birçok arkadaş söyledi-anlattı, birçok yazı kaleme alındı ama, ne diyelim! Bu işin yapılmasında ana amacın, tren işletmesinin "özel" leştirilmesi olduğu anlaşılıyor. Firmalar gelecek, "biz tren işletmek istiyoruz" diye TCDD'ye müracaat edecekler. Belirlenen şartlar dahilinde, herhalde belirli bir hat kirası da alınarak izin verileceğini anlıyorum. Bu işin, karayolunda otobüs işletmeye benzemeyeceğini belirtmek bile gereksiz. Söz açılmışken, üç-beş firma dışında otobüs firmalarından kaçımız memnun? Yaşadıklarımı yazsam destan olur. "Özel" ler ya, kendilerini gerçekten özel sayıyorlar, müşteri olarak sen kimsin ki? Onlar özel. Bizde "özel" den anlaşılan şey budur. Müşteri memnuniyeti, "müşteri velinimetimdir" anlayışı, insana değer vermek, kendisini değil müşteriyi değerli hissettirmek, daha kibar ve terbiyeli hizmet, insanlara hizmeti angarya değil "görev" kabul etmek, çalışanların ve hizmet alanların haklarına saygı, müşterinin şikayetlerine ve önerilerine itibar etmek, açıklık ve şeffaflık, "müşteri her zaman haklıdır, özellikle haksız olduğu zaman"  vs.vs. gibi kavramlar bizim "özel firma"ların jargonunda yer almaz. Böyle olduğu için "kurum" kavramından fersah fersah uzaktadırlar. "Özel" olmaları, onların vatandaşa daha kaliteli hizmet vermesini sağlamıyor, özelleşme bir sihirli değnek değil.

    Daha önce de yazdım, tekrar arz edeyim. Kabul ediyorum, TCDD'nin yaşadığı birtakım sorunlardan bazıları bu kurumun "devlet kuruluşu" yani "merkezi teşkilat" olmasından kaynaklanıyor. Bu gibi teşkilatlarda karar mekanizması yavaş işler, yeniliklere ayak uydurmak zordur, yatırımlar ve iyileştirmeler çok zaman alır. Bu teşkilatların, zaman içinde kemikleşmiş ağır ve hantal bir yapıları vardır. Ancak bu husus, "özelleştirme" yapılınca teşkilatın birden çağ atlayacağı ve vatandaşa hizmette büyük aşamalar kaydedileceği anlamına asla gelmez! O bambaşka bir olay! Elektrik dağıtım işleri de özelleştirildi, ne oldu? Vatandaşı elektrik çarptı! Umut edelim ki, bu özelleştirme bitince vatandaşı bu sefer de tren çarpmasın!

    Tren sahibi olmak, bunu birtakım bedellerle işletmek ve bu işten kâr elde etmek, çok büyük sermaye gerektiriyor. Bir lokonun veya yolcu vagonunun değeri ne kadar? Temin maliyeti ile bakım onarım masrafları düşünüldüğünde bu malzemeler kendilerini ne kadar sürede amorti ederek kâra geçmeye başlayacak? Siz işadamı olsanız böyle bir yatırıma girer misiniz? T.C sınırları içinde böyle büyük sermaye var mı? Bence yok, bu yatırıma da kimse girmez. Yabancılar hariç... Ülkemizde özelleştirme, maalesef yabancılaşma ile sonuçlanıyor. Yine aynısı olacak, yabancılar hızlı tren hatlarını alacaklar, diğer hatların tek bir talibi olmayacak.

    Tren işletmesinin özelleştirilmesi, belki şu andaki TCDD'nin yükünü biraz azaltabilir ama vatandaşın sorunlarını çözmeyecek ve fazla birşey değiştirmeyecek. Yol-bakım onarımı ile yeni yolların yapımı ve tren trafiğinin yönetilmesi yine TCDD üzerinde kalacak, şu anda olduğu gibi. Kurplar yine çok dar olacak, cebire bulonları yine eksik olacak, yoldaki ATS magnetleri yine çalışmayacak, hatların çoğunluğu TMİ ile yönetilecek yani sinyalizasyon yapılmayacak. Vaad edilip de uzun süre hayata geçirilmeyen projeler yine efsane haline gelecek.(Tecer-Kangal varyantı-yapıldı, sürat demiryolu, Tekirdağ üzerinden Marmara geçişi vb.) Sinyalizasyon ve makas hataları nedeniyle, istasyona gelen tren, bekleyen tren üzerine gönderilecek. Yolda arızalanarak duran trene arkadan gelen başka bir tren, üstelik tünel içinde yine çarptırılacak. Hemzemin geçitlerde bol miktarda kaza olmaya devam edecek. Yolların çoğunluğu yine tek hat kalacak. Yolda tren olup-olmadığı bilinmeden, istasyonda bekleyen trene yol verilecek. Böyle bir ortamın doğal sonucu olarak, kimse TCDD yönetimindeki bu yollarda tren işletmeyi düşünmeyecek. Yanılıp da bu işe giren yabancı firmalar, kaçınılmaz olarak uğrayacakları zararlardan TCDD'yi sorumlu tutacaklar. Sık sık, yüklü tazminat davaları ile muhatap olacaksınız. Karayolları teşkilatı, kazaların en az yarısında yol ve işaretleme hataları bulunduğunu gözardı edip "şöför dikkat etseydi" diye işin içinden sıyrılıyor, ama sizin böyle bir şansınız da olmayacak. Daha kötüsü de var: Hızlı tren işletmeciliği yapmak isteyen ve bu hakkı alan yabancı firmalar birtakım aksaklıkları da bahane edip, "Büyük güvenlik riski altındayız, TCDD ile bu iş olmuyor" diyerek, tren işlettikleri güzergahların yol yapım ve bakım sorumluluğunu da kendi üstlerine almak isteyebilirler. İşte o gün, "iliklerimize kadar sömürüldüğümüz" gündür.

    Peki, "Taşımacılık A.Ş.", trenleri şu andakinden çok daha iyi mi yönetecek? Makinist yine kırmızı ışıkta geçecek, makinistler yine "günde 25 saat, haftada 8 gün" çalıştırılmaya devam edecek. Zaten fazla maaş alıyorlar, asgari ücret nelerine yetmiyor? Sendika filan da neymiş? Üstelik, bir lokoda iki makinist mi olur? Bir kişi rahatlıkla yeter, kârımız az zaten. Bu "apletili teker" meselesi de nedir? İşimiz yok da bunlarla mı uğraşacağız, biz nasıl kâr edeceğiz o zaman? Yolcular takırtıdan rahatsız olunca "o ses conta boşluklarından geliyor" deriz, "yol hatası" deyip kabahati TCDD'ye atarız, hallolur. Yolcu zaten bu güne kadar hiç trene binmediği için normal tekerlek tıkırtısıyla diğer anormal sesleri birbirinden ayıramaz. Vagonda fare varsa n'apalım yani? Korkmayın, ufacık fare birşey yapmaz. Hem sonra, makinist kalkış yaparken gazı biraz fazla açıp çeki kancasını koparmış, kaynak yaparız olur biter. Zorlukla kazandığımız üç-beş kuruşu da böyle masraflara mı harcayalım? Dizideki birkaç vagonun freni de tutmayıversin, birşey olmaz, diğerleri tutuyor ya sen ona bak! Bardağın dolu tarafını gör, niye boş tarafını söylüyorsun? Ehil bakım personeli olmasa da olur, bu memlekette çok sayıda işsiz var. Özel firmayız biz, istediğimiz elemanı işe alırız. Kondüktör alıp bir de dünyanın maaşını mı verelim? Komşunun oğlunu alırız işe, asgari ücretle de çalıştırırız, o da zaten yolculara dövecekmiş gibi muamele eder. Yolcular da çok oluyor artık, hep şikayet, hep şikayet. Gece vakti dağ başında durup, saatlerce bekleyip yolculara da açıklama yapmadıysak, vardır elbet bir bildiğimiz. Ne olmuş yani biraz geç gittiysek? Geç olsun da güç olmasın. Beğenmiyorsan binme trene, in aşağıya, bu tren benim! Bu hatta tek firma benim, bilet fiyatlarını canım nasıl isterse öyle belirlerim. Rekabet mi? Aynı hatta rekabet mi olur? Başka firma çıkarsa ezerim. Çok para yatırdım ben bu işe, çok. Baktım olmadı, rakip firmayla işbirliği yapıp yine tekel haline gelirim. Tüketici hakları-rekabet kurulu filan neymiş onlar, burası Türkiye hemşerim!

    Uzun lafın kısası:Çürük bir kumaşın dikiş tutmaması gibi, işin gerektirdiği birtakım değerlere sahip değilseniz, laf ile "özel firma" filan olunmaz. Olan yine ve her zamanki gibi vatandaşa olur.

    Teşkilat şeması ile ilgili birkaç söz:
    TCDD yönetim kuruluna bağlı olan bir TCDD genel Md. var. Bir de "Yönetim kurulu müdürü" var. TCDD genel müdürü kime karşı sorumlu? Anlayamadım.
    Genel Müdüre bağlı (özel kalem hariç) 18 adet birim var. Çok fazla değil mi? Yönetim prensipleri gereğince bir kişi en fazla 6-7 birimi yönetebilir, daha fazlasını kontrol edemez.
    Genel müdüre bağlı olarak bir "Teftiş Kurulu Başkanlığı" var, bir de "İç Denetim Daire Başkanlığı" var. Demiryolcu olmadığım için bu ikisinin farkını anlayamadım.
    TCDD>Trafik denetim koordinasyon müdürü altında "istasyon şefi" görünüyor. Ayrıca,
    Taşımacılık a.ş>>Yolcu taşımacılığı daire başkanlığı>>Yolcu taşımacılığı servis müdürü altında Yolcu gar md./şefi var. Bu ikisi aynı kişi mi? Öyle ise, gar müdürü/istasyon şefi hangi teşkilatın personeli? Değilse, istasyonda görevli personeli kim yönetiyor? İki başlı yönetim olmaz.   

    TCDD nin yol bakım-onarımı için ihtiyaç duyacağı çeken ve çekilen araçları kim sağlayacak?
    Galiba bir kısım araçlar şirkete devredilmeyecek, TCDD bünyesinde kalacak.
    O zaman bu araçların bakım ve onarımını kim yapacak? Malzeme, personel ve parça desteğini kim sağlayacak? Çünkü TCDD bünyesinde araç bakım teşkilatı ve personeli kalmayacak ki! Çeken araçların makinist desteği kim tarafından sağlanacak? Yol bakım ve onarımı için gerekli olan makinist, loko ve vagon ihtiyacı için Taşımacılık a.ş. ile sözleşme mi yapılacak?

    Teşkilat şeması nasıl olursa olsun, teşkilatta yer alan birimlerin gerek birbirlerine ve gerekse üst-ast birimlere karşı görev-yetki ve sorumlulukların belirlenmesi, en önemli konuyu teşkil eder. Sorumluluk, "hesap sorulabilme keyfiyeti" dir. Şebekede herhangibir yolda kırık bir rayın değiştirilme(me)sinden kim sorumlu, yani kim hesap verecek? İstasyonda bir kaza olursa kim hesap verecek? Hemzemin geçitte tren otomobile çarpınca kim sorumlu? Makinist mi? Kazayı bırakalım, trenin bir istasyona geç varması nedeniyle vatandaşın uğrayabileceği zararı karşılamaktan hangi makamlar sorumlu? Yerleşmesi gereken anlayış budur. Vatandaşa karşı sorumluluk diye bir kavram yoksa, o teşkilat ne anlama geliyor?


    Bir-iki öneri:
    Yapısı nasıl olursa olsun, bir teşkilatı kemiren iki hastalık var:
    1. Personel yetersizliği: Daha önce yazmıştım, bilimsel olarak ve tecrübeler de dikkate alınarak tespit edilecek "asgari yeterli personel" miktarından vazgeçmeyiniz. Hatta bazı görevler için fazla personel bulundurmak bile gerekebilir. Sırf personel tasarrufu sağlamak adına personel sayısı azaltılırsa bir süre sonra o teşkilat çöker.
    2. Politik-ideolojik yaklaşımlar: Virüs gibidir. Bulaştığı bünyeyi hasta eder, tedavi edilmezse teşkilat dağılır. Huzursuzluk yayılır, Bilgi-beceri-çalışkanlık-liyakat gibi kavramların değeri kalmaz, bunlar yerine  "adam kayırma" yaygınlaşır. Personel arasında dayanışma-sevgi ve saygı kalmaz, herkes yekdiğerine düşman olur. Görev dışındaki diğer konuların, kurumun kapısından içeriye girmesine izin verilmemelidir. Personel sadece görevin gereklerini düşünmeli ve yapmalıdır, aksi durumda herkes ülkeyi kurtarır ama görev yapan insan kalmaz. Halbuki ülkeyi gerçekten kurtaracak olan şey, "herkesin görevini mükemmel yapması" dır. Bir deyiş var:Ülkesini en çok seven, görevini en iyi yapandır. Siyasetçilerin, özellikle teknik ve personel konularındaki isteklerine hemen ve peşin olarak verilecek cevap "hayır" dır. Israr ederlerse istifa edilmelidir. TCDD yönetim kurulu ve Genel müdürlerin atamasında siyasetçiler tek yetkili olmamalıdır. Bu insanlar teşkilat içinden belirlenecek personel arasından seçilebilir. Yüksek askeri şura benzeri bir yapılanmaya gidilebilir.
    TCDD uzmanları, önümüzdeki yıllarda izlenecek demiryolu politikaları ve yapılması gerekli yatırımlar gibi konularda siyasetçileri yönlendirmeli ve ikna etmelidirler. Bu politikaların tespitinde STK'ların da fikirleri ve düşünen herkesin düşünceleri alınabilir, ancak bu ve benzeri konular sadece siyasetçilerin emirlerine bırakılamaz. Siyasetçi sizin işinizi sizin kadar bilmez, onlara anlatacak, direnecek, tekrar anlatacak ve ikna edecek sizsiniz. Bu şekilde gerekli maddi desteği de sağlayabilirsiniz.

    Belki biraz akıl vermek gibi oldu ama kusura bakmayın, söylemeden duramadım. Son bir cümleyle bitireyim: Çözüm özelleştirme değil, "özerkleşme" dir.
 


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter
 


TCDD Yeniden Yalıplanma Sunusu Benzer Konular

Hicaz Demiryolu yeniden açılıyor
Hicaz Demiryolu yeniden açılıyorSuudi Arabistan ve Türkiye, tarihi Hicaz Demiryolu'nun yeniden açılması ve ihyası için anlaştı. ... Devamı...

Gösterim: 3979 - Yanıt: 5 - Başlatan:Trenci96
Yeniden Yapılanma Sonrası TCDD
YENİDEN YAPILANMA TOPLANTISITCDD Yeniden Yapılanma Komisyonu tarafından, TCDD Genel Müdürlüğü Konferans Salonunda tüm sivil topl... Devamı...

Gösterim: 2745 - Yanıt: 0 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
TCDD Yeniden Yapılanma Komisyonu Görüşlerinizi Dinliyor...
Teşekkülümüzün Yeniden Yapılanma süreci ile ilgili soru, görüş ve önerilerinizi 14:00-16:00 saatleri arasında Genel Müdürlük bin... Devamı...

Gösterim: 7178 - Yanıt: 10 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
TCDD Yeniden Yapılanmada bir şeyler oluyor.
Genel Müdürlük Yolcu Dairesine bağlı olarak hizmet veren Kafeterya Şube Müdürlüğü İnsan Kaynakları Dairesine bağlanıyor.İnsan Ka... Devamı...

Gösterim: 2089 - Yanıt: 0 - Başlatan:karesi
BTS'nin “TCDD’nin Yeniden Yapılanması” ve Marşandiz Tren Kazası Raporu
13 Aralık 2018 tarihinde Ankara- Konya seferini yapan YHT ile yol kontrolünden dönen klavuz lokomotifinin aynı hatta seyretmeler... Devamı...

Gösterim: 1355 - Yanıt: 1 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ