Gönderen Konu: Kablosuz Birlleşik Kumanda(Akuple) Projesi  (Okunma sayısı 4320 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Kadirkaraman

  • Emektar Üye
  • ***
  • İleti: 52
Kablosuz Birlleşik Kumanda(Akuple) Projesi
« : 11 Şubat 2008 / 22:02 »

Trenleri oluşturan vagon ve lokomotiflerin özelliklerini, farklı yol
bölümlerinde ve farklı yüklerle, araçların koşum takımları,fren sistemleri
ve güç değerleri arasındaki ilişkileri önem arz eder. Bu projeyle
amaçlanan ranfor gerekli trenlerde ikincil destek (ikincil) lokomotife,
esas (birincil) lokomotiften kumanda etmektir. Bu işi de arada kablo
kullanmadan wireless yani kablosuz yapmaktır. Böylece ranfor
makinesi esas lokomotifin hemen arkasında olmasa dahi kumanda
alabilecektir.
Bu sistem sayesinde ranfor arkada dahi olsa kumanda alabilecek
hem de trenin bütünlük güvenliği devam edecektir. En önemlisi de
arkadan ranfor ile teşkil edilmiş bir trende meydana gelen derayların
engellenmesidir.

Bu da linki
http://rapidshare.com/files/91000694/KBK100-2.pdf.html
Herşey Vatan İçin.

Adk System Advertising


Çevrimdışı h çelik

  • Üye
  • **
  • İleti: 40
Ynt: Kablosuz Birlleşik Kumanda(Akuple) Projesi
« Yanıtla #1 : 15 Mart 2008 / 20:05 »
Sayın kadir bey konu güzel ama biz mevcut olan arka arkaya ranforlu makinaları akuple çalıştıramadık
siz baya ileridesiniz
 işletmecilik bölgelerinde arkadan ranforlu ve önden ranforlu bölgeler belirlidir
her lokoya bu sistemi işletme icapları gereği kurulması gerekiyor
 bilirsiniz blok tren taşımacılığında tren lokoları trenin ilk kalkış ve varış istasyonuna gideceğini hesaplarsak bir loko deposuna bazen çok geç dönüyor buda demektir ki her loko için tadilat gereklidir
ranforlu trenlerde personel eğitimi gerekli olabilir ama günümüzde deray ların gerçek sebebinin ray açılması yanlış yükleme ray kırılması aşırı hız yanlış kullanma makas üstü deraylar olarak ele alınırsa loko yanlış kullanma tabiki etkindir sizin yönteminiz çok reel ama gerçekten acil değil bence ama olursa makinistin hatası ortadan kalkar


Paylaş delicious Paylaş digg Paylaş facebook Paylaş furl Paylaş linkedin Paylaş myspace Paylaş reddit Paylaş stumble Paylaş technorati Paylaş twitter
 


Kablosuz Birlleşik Kumanda(Akuple) Projesi Benzer Konular

TTM Arkadaşlarımız İçin Yüksek Güvenlik: Lokomotifleri Uzaktan Kumanda Etmek
Merhaba Değerli Arkadaşlarım.Son dönemlerde hepimizin çok üzülmesine sebep olan, TTM arkadaşlarımızın canınnı kaybına malolan ka... Devamı...

Gösterim: 9794 - Yanıt: 13 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli
AKUPLE KULLANIM
Değerli arkadaşlar 22 binlik makinalar çokl kumanda sistemi ile sıklıkla kullanılıyor.  Benzer sistemlere sahip 33 binlik makina... Devamı...

Gösterim: 3761 - Yanıt: 2 - Başlatan:HEDEMORA
Türkiye- Suriye Demiryolu taşımacılığı projesi
TCDD Genel Müdür Yardımcısı Erol İnan, Türkiye ile Suriye arasında, Halep-Mersin ve Halep-Gaziantep hattında öngörülen demiryolu... Devamı...

Gösterim: 2729 - Yanıt: 1 - Başlatan:Demirkanat / Kürşad YAVUZ
şefaatli kayseri demiryolu hattı projesi
DLH Şefaatli Kayseri arasında yeni bir demiryolu için proje yaptırmış gerçi bu çed raporu ama sayfanın sonlarına doğru güzergah ... Devamı...

Gösterim: 2612 - Yanıt: 0 - Başlatan:tuncay18
CREAM Projesi Çalıştayı Yapıldı
CREAM PROJESİ ÇALIŞTAYI YAPILDI.CREAM Projesi kapsamında, TCDD'nin liderliğini üstlendiği Avrupa'dan Türkiye'den transit geçerek... Devamı...

Gösterim: 2012 - Yanıt: 1 - Başlatan:Ömer Tolga Sümerli